۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

تشکیل زنجیره انسانی حمایت از سپاه در سواحل خلیج فارس

در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر اقدام ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه، زنجیره انسانی در کنار آب های خلیج فارس بوشهر تشکیل شد.
کد خبر: ۸۳۴۷۲

تشکیل زنجیره انسانی حمایت ازسپاه در سواحل خلیج فارس

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، در راستای حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا، زنجیره انسانی در ساحل خلیج فارس تشکیل شد.

بوشهری‌ها که زنجیره انسانی خود را از میدان شهید رئیسعلی دلواری تا میدان المپیک بوشهر تشکیل داده بودند حمایت خود را از نیروی مقتدر سپاه اعلام کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر دراین آیین با بیان اینکه این اقدام به صورت خودجوش از سوی اقشار مختلف مردم تشکیل شده است اظهار داشت: تشکیل زنجیره انسانی در حمایت از سپاه  با هدف اعلام حمایت و پشتیبانی مردم از این نیروی مردمی است.

سرهنگ سهراب انبارکی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نهادهای انقلابی است که با پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل و تمام قد در مقابل توطئه های دشمن ایستاد.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران همواره در مبارزه با گروه‌های تروریستی پیشتاز بوده و در همه عرصه‌ها از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و حوادث طبیعی در کنار همه دولت ها و در خدمت مردم بوده واست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار