۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

ارتفاع موج دریا در بوشهر تا 150 سانتیمتر افزایش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از وضعیت ناپایداری جوی در استان بوشهر خبر داد و گفت: فردا شنبه تلاطم و مواج شدن خلیج فارس پیش بینی می‌شود به‌ گونه‌ای که ارتفاع موج دریا در استان بوشهر در هنگام وزش تندباد لحظه‌ای تا 150 سانتیمتر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۳۴۶۴

ارتفاع موج دریا در بوشهر تا 150 سانتیمتر افزایش می‌یابد

فرج الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به وزش باد در استان بوشهر اظهار داشت: ناپایداری‌های جوی فردا در استان بوشهر پیش بینی شده که جهت وزش باد در خلیج فارس استان بوشهر غالبا جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت 10 تا 36 و در هنگام وزش تندباد بیش از 50 کیلومتر در ساعت است.

وی، ارتفاع موج دریا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ارتفاع موج دریای خلیج فارس در استان بوشهر 60 تا 120 سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد لحظه ای تا 150 سانتیمتر افزایش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وضعیت جزر و مد دریا در استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ساعت 2 و 15 دقیقه، جزر اول دریا ساعت 5 و 22 دقیقه، مد دوم دریا ساعت 13 و 2 دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 21 و 49 دقیقه خواهد بود.

شکوهی‌پور با اشاره به وقوع توفان تندری، رعد و برق‌های شدید و ریزش تگرگ در برخی نقاط جنوبی و مرکزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: فردا در استان بوشهر نسبت به وزش تندبادهای لحظه ای و در پی آن افزایش ناگهانی ارتفاع  موج  دریا در برخی ساعات هشدار داده می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار