۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

امدادرسانی بنادر و دریانوردی خوزستان به مناطق سیل زده

اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه ارسال کمک های پشتیبانی و تدارکاتی خود به مناطق سیل زده استان، ضمن ارسال دو هزار بسته انواع اقلام بهداشتی، پنج فروند شناور سبک به این مناطق گسیل کرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۳۴۴۷

امدادرسانی بنادر و دریانوردی استان خوزستان به مناطق سیل زده

به گزارش خبرنگار مانا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این مطلب با اشاره به تداوم کمک های این اداره کل به مناطق متأثر از سیلاب به منظور ارائه خدمات و امداد رسانی به هموطنان سیل زده اظهار داشت: به منظور مقابله با سیلاب ضمن تشکیل تیم جستجو و نجات مرکب از نیروها و کارشناسان ورزیده دریایی و اعزام آن به نقاط سیل زده، عملیات امدادرسانی خود را  برای حفاظت از جان هموطنان آغاز کردند.

عادل دریس همچنین تهیه و تأمین دو هزار بسته انواع اقلام بهداشتی مورد نیاز سیل زدگان و توزیع آن بین آنان را از جمله دیگر اقدامات این اداره کل برای تأمین احتیاجات و کاستن از درد و رنج هایشان عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، تهیه و تأمین پنج فروند شناور سبک و گسیل آن به  نقاط غرب کارون به منظور امداد رسانی و بهره گیری از آن برای جابه جایی و انتقال سیل زدگان  را از جمله تمهیدات این اداره کل در این راستا برشمرد.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به عنوان عضو فعال ستاد مدیریت بحران استان خوزستان از نخستین لحظات بروز سیلاب همپای دیگر دستگاه های اجرایی استان و نیروهای داوطلب تمام امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با سیلاب و امداد رسانی به سیل زدگان به کار بسته است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار