۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

نسل ششم ماهواره ها در راه است

نسل ششم ماهواره ها در راه است
رئیس شرکت اینمارست گفت: به زودی نسل پنجم ماهواره ها ماموریت خود را آغاز می کند و تا سال 2020 زیر ساخت ماهواره های نسل ششم آماده خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۴۰۸

به گزارش گروه بین الملل مانا، سرمایه گذاری مشترک بخش های خصوصی باعث ارتقای ارتباطات ماهواره ای شناورها شده به طوری که  " اینمارست "  به یک اپراتور مخابرات ماهواره ای بزرگ تبدیل شده است.

 مدیریت " اینمارست " پیش بینی پرداخت سود 3.4 بیلیون دلاری به سهامداران خود را داده است و این پیش بینی نتیجه تامین مالی برای یک ساختار جدید ماهواره ای از طرف کنسرسیوم سرمایه گذاران است.

یک تیم متشکل از دو سرمایه گذار بزرگ APAX و Warburg Pincus، همچنین دو  نفر سرمایه گذار کانادایی  سرمایه ای نقدی  به اندازه 7.2 بیلیون دلار برای تجهیز اینمارست پیشنهاد داده اند که این مبلغ خیلی بیشتر از مبلغ پیشنهادی اپراتور ماهواره ای رقیب  یعنی (اکو استار) برای خرید کمپانی اینمارست در سال 2018 است.  

شرکای "اپاکس" اشاره کرده اند که مرکز فرماندهی این پروژه در لندن باقی خواهد ماند  و به  تامین مالی برای ساخت و پرتاب ماهواره ها جهت ایجاد یک شبکه ماهواره ای جدید ادامه خواهند داد. بدین ترتیب ارتباطات کشتی ها با پهنای باند پر سرعت تر و بسته های اینترنتی بزرگ تر همراه خواهد بود.

" رونالد اسپیتوت " رییس شرکت  اینمارست در مصاحبه ای پیش بینی کرده است که به زودی نسل پنجم  ماهواره ها ماموریت خود را آغاز می کند و تا سال 2020 زیر ساخت ماهواره های  نسل ششم  آماده خواهند شد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار