۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

واگذاری مدیریت سیلاب 6 روستا به منطقه آزاد اروند

مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: با مصوبه ستاد مدیریت بحران خرمشهر، مدیریت سیلاب و آبگرفتگی 6 روستای خرمشهر به منطقه آزاد اروند واگذار شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۳۳۹۳

واگذاری مدیریت سیلاب 6 روستای خرمشهر به منطقه آزاد اروند

اسماعیل زمانی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بر همین اساس عوامل و ماشین آلات این سازمان با حضور در محل روستاهای در معرض سیلاب  پایش و رسیدگی به وضعیت سیل ‌بندهای این روستاها را در اختیار گرفتند.

وی گفت: چهار دستگاه بیل ‌مکانیکی، 10 دستگاه کمپرسی و چهار دستگاه لودر همراه با مجموعه‌ ای از عوامل محلی و ستاد مدیریت بحران در حال تقویت و تثبیت سیل‌ بندهای مجاور روستاهای غربی به طول هفت کیلومترهستند.

زمانی افزود: احداث سیل‌ بند، تثبیت سیل‌ بند‌ها و ساحل‌ سازی آنها با وجود کمبود زمان و فوریت اصولی انجام شده و انتظار داریم در صورت افزایش سطح آب کارون ، استحکام سیل بندها حفظ شود.

وی گفت: منطقه آزاد اروند تا پایان وضعیت بحران سیلاب و آبگرفتگی در کنار ستادهای مدیریت بحران آبادان و خرمشهر با همه توان در حال امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه اولویت نخست حفظ جان مردم در برابر خطر سیلاب و آبگرفتگی است افزود: مردم نگران پرداخت خسارت وارده از سیلاب نباشند.

شایان ذکر است شهرهای بندری آبادان و خرمشهر و جزیره مینو در محدوده منطقه آزاد اروند واقع شده اند.

روز شنبه گذشته استاندار خوزستان در پی بروز سیلاب مهیب و ویرانگر در خوزستان، حالت فوق العاده اعلام کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار