۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

سرنشینان یک قایق تفریحی در خرمشهر نجات یافتند

سرنشینان یک قایق تفریحی در خرمشهر نجات یافتند
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اعلام این خبر گفت: ساعت 23 شب گذشته سرنشینان یک قایق تفریحی که دچار نقص فنی شده و با جریان آب به سمت عراق رفته بود توسط تیم جستجو و نجات اداره کل بندر خرمشهر برگردانده شدند.
کد خبر: ۸۳۳۷۸

به گزارش مانا، نورالله اسعدی افزود: با تلاش و اقدام به موقع تیم نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ۱۰ سرنشین یک قایق تفریحی که به دلیل نقص فنی موتور آن از کار افتاده بود و سرعت آب آن را به سوی عراق می برد از خطر غرق شدگی نجات یافتند.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: سرنشینان این قایق به قایق رسکیو اداره کل بندر و دریانوردی منتقل و با همراهی قایق ۴۰۳۰ به یکی از اسکله های بندر خرمشهر منتقل شدند.
وی گفت: گروه امداد و نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با آغاز سفر های نوروزی به صورت شبانه روزی بر فعالیت شناورهای تفریحی، نظارت دارند.
اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با توجه به بالا رفتن حجم آب رودخانه کارون و نامناسب بودن شرایط جوی، فعالیت شناور های تفریحی در آبراه اروند و کارون را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده بود که با مساعد شدن شرایط روند فعالیت شناورهای تفریحی از روز گذشته به حالت عادی بازگشت.
گردشگری آبی در کارون و اروند یکی از جاذبه های گردشگری مسافران نوروزی در آبادان و خرمشهر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار