۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

انتقال 44 فروند قایق به مناطق سیل زده خوزستان

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انتقال 44 فروند قایق و برخی تجهیزات مهندسی به مناطق سیل زده خوزستان خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۳۳۶۹

انتقال 44 فروند قایق به مناطق سیل زده خوزستان

سردار یدالله بادین در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: این قایق ها از منطقه دوم و چهارم نیروی دریایی سپاه هستند که به مناطق سیل زده مرکزی ، شمالی و غربی خوزستان گسیل شده است.

به گفته وی قایق های امدادی نیروی دریایی سپاه نقش مهمی در انتقال روستائیان سیل زده  خوزستان به نقاط امن خواهند داشت.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بخش دیگری از تجهیزات مهندسی شامل بیل مکانیکی و کامیون در حال انتقال به مناطق سیل زده خوزستان هستند افزود: تعدادی از یگان های امداد و نجات نیروی دریایی سپاه به مناطق بحران زده خوزستان اعزام شده است.

دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به منظور امداد رسانی و گسیل امکانات مورد نیاز ارتش ، در خوزستان به سر می برد.

طغیان رودخانه های کارون ،کرخه و بروز سیلاب ، خسارات زیادی به مناطق روستایی و حاشیه ای این رودخانه ها وارد کرده است.

پیش بینی شده با رهاسازی دوباره آب مخازن سدهای رودخانه کارون و کرخه ، سیلاب بار دیگر بخش هایی از نقاط  خوزستان را به زیر آب ببرد.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز شنبه به دنبال بروز سیلاب مهیب و ویرانگر اخیر حالت فوق العاده در این استان اعلام کرد.

دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو به دستور رئیس جمهور برای مدیریت و کنترل سیلاب و ذخیره سازی بخشی از آب سیلاب در پشت سدها ، در  خوزستان حضور دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار