۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

اعلام مسیرهای مجاز گردشگری دریایی غرب هرمزگان

اعلام مسیرهای مجاز گردشگری دریایی غرب هرمزگان
مدیر اداره بندر و دریانوردی لنگه ضمن اعلام مسیرهای مجاز گردشگری دریایی بنادر غرب استان هرمزگان، وضعیت شناورهای موجود و تمهیدات امنیتی در نظر گرفته شده در ایام نوروزی را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۳۳۵۵
به گزارش مانا، قاسم عسکری نسب در مورد مسیرهای گردشگری دریایی بنادر غرب استان هرمزگان، اظهار کرد: مسیرهای مقام–لاوان، هندورابی-چیروییه، برکه سفلین-باسعیدو، کنگ–دریا و پارسیان پنج مسیر دریایی مجاز گردشگری در غرب استان هرمزگان هستند.
وی با بیان اینکه سال گذشته بنادر غرب هرمزگان پذیرای بیش از  ۲۲۰ هزار مسافر و بیش از ۳۴ هزار دستگاه خودرو بود، گفت: با زیر ساخت های ایجاد شده در بخش مسافرت های دریایی، ۱۰ شناور مسافری، یک شناور رو-رو  و ۹ لندینگ کرافت در طرح سفرهای نوروزی مسیرهای غرب استان هرمزگان خدمات رسانی  خواهند می کنند.
مدیر ادره بندر و دریانوردی لنگه افزود: علاوه بر سه پست اسکله رسمی پنج پست اسکله غیر رسمی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
شماره تماس های ضروری 
عسکری نسب با اشاره به اینکه تمامی دریانوردان و مسافران دریایی در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی و یا مشاهده آلودگی در آب های استان هرمزگان می توانند مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۵۵۰ به مرکز جستجو و نجات دریایی اطلاع دهند، تاکید کرد: علاوه بر این دریانوردان و مسافران دریایی می توانند با شماره های۰۷۶۴۴۲۸۰۴۹۴ بندر چارک، ۰۷۶۴۴۲۸۵۰۶۳ بندر آفتاب و ۰۷۶۴۴۲۴۰۳۹۳ بندر لنگه، تماس بگیرند تا در سریع ترین زمان، اقدامات لازم انجام شود.
تمهیدات امنیتی سفرها
وی ادامه داد: کنترل خودروهای ورودی به بندر در ایام نوروزی و جلوگیری از ورود افراد و خودروهای متفرقه به محوطه بندری، ایجاد گشت های نامحسوس در هنگام ورود و خروج مسافرین در بندرلنگه و حضور در بنادر تابعه، راه اندازی سامانه پیام کوتاه جهت پاسخگویی به مشکلات مسافرین در ایام نوروز توسط حراست بندر، پایش و رصد محوطه ها-موج شکن-شناورهای داخل لنگرگاه و حوضچه بندری و حضور پرسنل حراست بصورت ۲۴ ساعته در بندر و در هنگام ورود و خروج مسافرین از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار