۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

ایجاد 1000 صندلی شناور سنتی در بوشهر جهت توسعه گردشگری

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر، نوروز امسال 1000 صندلی شناور سنتی و 308 صندلی کشتی مسافری برای ارائه خدمات گشت دریایی در بوشهر راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۳۳۱۹

ایجاد 1000 صندلی شناور سنتی در بوشهر جهت توسعه گردشگری

نادر پسنده در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر توسعه طرح‌های گردشگری‌های دریایی را در اولویت برنامه سازمان بنادر و دریانوردی دانست و اظهار داشت: در این راستا بوشهر قطب گردشگری دریایی است که در این زمینه ناوگان دریایی مسافری بوشهر افزایش یافته و خدمات لازم گردشگری و مسافری به جامعه هدف ارائه می شود.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور بیان کرد: اکنون 10فروند شناور شامل 6 فروند شناور سنتی و چهار فروند شناور مسافری در پروژه گردشگری دریایی خدمات ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس را دارد افزود: استان بوشهر با 937 کیلومتر ساحل بیشترین مرز دریایی در آبراه بین‌المللی خلیج فارس را دارد که در این راستا طرح گردشگری دریایی مورد توجه ویژه است.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افزایش صندلی‌‌های گشت دریایی در بوشهر گفت: در راستای توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر، نوروز امسال 1000 صندلی شناور سنتی و 308 صندلی کشتی مسافری برای ارائه خدمات گشت دریایی در بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی از افزایش ایمنی شناورها در مسافرت‌های دریایی خبر داد و خاطر نشان کرد: برای کنترل ایمنی گردشگری دریایی و پایش آلودگی سواحل و آب های خلیج فارس، بنادر استان بوشهر به هواپیمای فوق سبک تحت عنوان جایروپلن مجهز شد.

پسنده با اشاره به مجهز شدن بنادر استان بوشهر به سیستم اطفاء حریق تصریح کرد: همه بنادر استان بوشهر به سامانه اطفاء حریق از جمله شناور آتش‌خوار مجهز شده و امسال برنامه‌های مورد نیاز برای ارتقاء ایمنی بنادر اجراء می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار