۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های گردشگری دریایی در بنادر مختلف استان بوشهر برای بهره‌مندی مسافران نوروزی از موهبت دریایی افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۳۳۱۵

زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر افزایش یافت

سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه این استان با خلیج فارس دارای طولانی‌ترین مرز دریایی است اظهار داشت: استان بوشهر با خلیج فارس بیش از 900 کیلومتر مرز دریایی دارد که این مهم ظرفیت‌های گوناگونی در بخش‌های مختلف فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری دریایی رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی است تصریح کرد: در این راستا تسهیلات اعطایی سازمان بنادر کمک بسیار خوبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: بوشهر با داشتن آب و هوای مناسب در زمستان و عید نوروز پذیرای جمعیت قابل توجهی از گردشگران هستند که ساماندهی شناورهای تفریحی و همچنین احداث اسکله های گردشگری دریایی در قالب طرح جامع گردشکری دریایی در اولویت قرار دارد.

ارجمندزاده از افزایش اسکله‌های گردشگری در استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه سازمان بنادر امسال سرمایه‌گذاری قابل توجهی در توسعه زیرساخت گردشگری دریایی در بوشهر انجام داده است.

وی، افزود: اسکله‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر به دو برابر افزایش یافته است و این در حالی است که اسکله شناور ویژه قابق‌های تفریحی از سوی شهرداری بوشهر ایجاد شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار