۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز طرح نوروزی گردشگری دریایی ۹۸ عنوان کرد:

80 شناور آماده ارائه خدمات سفرهای نوروزی دریایی

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال در کل نوار ساحلی استان حدود 80 شناور با 5900 صندلی آمادگی عملیات سفرهای نوروزی دریایی مردم را دارند.
کد خبر: ۸۳۲۹۹
به گزارش مانا، محمد اسلامی در حاشیه مراسم آغاز به کار ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۸ در بندر شهید حقانی بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ساماندهی صورت گرفته از امروز در بندرعباس حدود ۴۰ شناور جدید که دارای صلاحیت و کیفیت و لوازم ایمن هستند می‌توانند سفرهای دریایی مردم را از بندر شهید حقانی برقرار کنند
وی تصریح کرد: امسال در کل نوار ساحلی استان هرمزگان حدود ۸۰ شناور با ۵ هزار و ۹۰۰ صندلی آمادگی عملیات سفرهای نوروزی دریایی مردم را دارند، این شناورها در کل شبانه‌روز در مسیرهای مشخص تردد خواهند کرد.
اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال امکانات پشتیبانی و تسهیل گری رخ داده که مهم‌ترینش خرید اینترنتی بلیت است و مردم خیلی راحت و سهل می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند. خدمات پس‌کرانه‌ای که با همت استاندار هرمزگان ایجاد شده و تعاملی که خود مردم برای پشتیبانی سفر  دارند این شرایط را به وجود آورده است.
وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: امیدواریم مردم در جزایر، سواحل و سفرهای تفریحی و گردشگری نوروز ۹۸ لحظات لذت بخشی را تجربه کنند و سفرهای ایمن و سلامتی را داشته باشند. همه بخش‌های حمل‌ونقل در کشور شامل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی آماده اجرای سفرهای نوروزی هستند
وی با بیان اینکه امسال ضریب آمادگی و کمیتی عرضه شده نسبت به سال گذشته در همه بخش‌ها حداقل حدود ۱۵ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: به‌ طور طبیعی پیش‌بینی‌ ما این است که میزان سفرهای نوروزی امسال  نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.
اسلامی گفت: از مردم می‌خواهیم که در جاده‌ها نیز رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند تا با بی‌احتیاطی خود ایام نوروز را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.
وی تاکید کرد: از همکاران خود در همه حوزه‌های حمل‌ونقل به خاطر تلاش شبانه‌روزی که در همه حوزه ایفا می‌کنند تشکر می‌کنم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار