۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

امکان سفر دریایی به عمان از مقصد بندر عباس و قشم در نوروز

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از امکان سفر دریایی به عمان از مقصد بندر عباس و قشم با استفاده از شناور های مسافربری در ایام نوروز 98 خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۸۷

امکان سفر دریایی به عمان از مقصد بندر عباس و قشم در نوروز

رضا برومند در گفتگو با خبرنگار مانا از امکان سفر دریایی گردشگران نوروزی از طریق بندرعباس و قشم به کشور عمان با استفاده از شناورهای مسافربری درایام نوروز 98 خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، بیان داشت: خط مسافربری کشتیرانی در مسیر بندرعباس- بندر خصب و قشم – بندر خصب در ایام نوروز به گردشگران خدمات رسانی خواهد کرد.

این مقام مسئول در استان هرمزگان در ادامه اذعان داشت: این خط دریایی معمولا یک روز در هفته  به مقصد بندر خصب حرکت می کند اما در صورت افزایش تقاضا در ایام نوروز تعداد سفرهای دریایی این خط  کشتیرانی نیز افزایش خواهد یافت.

به گفته وی،  ویزای لازم برای سفر به کشور عمان از طریق خط دریایی بندرعباس- بندر خصب و قشم – بندر خصب در محل اسکله های مسافربری صادر می شود.

برومند در ادامه همچنین به فعالیت خط پروازی در مسیر قشم – مسقط در ایام نوروز 98 نیز اشاره کرد و اظهار داشت: گردشگران ورودی به جزیره قشم نیز می توانند از این خط هوایی جهت سفر به کشور عمان استفاده کنند.

وی یادآور شد: از سوی دیگر گردشگران کشور عمان نیز با استفاده از خطوط هوایی و دریایی مذکور به استان هرمزگان و جزایر زیبای آن در خلیج فارس سفر می کنند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، اظهار امیدواری کرد: با رونق خطوط کشتیرانی مسافربری درآب های استان هرمزگان، در آینده ای نه چندان دور شاهد تحول اساسی در بخش توریسم دریایی منطقه باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار