۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

مارینای 120 نفره در رامسر راه اندازی شد

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از افتتاح مارینای 120 نفره در آب های رامسر با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۷۹

سیف الله فرزانه به خبرنگار مانا گفت: در راستای توسعه ظرفیت ها و زیرساخت های گردشگری در طول نوار ساحلی استان مازندران، همواره شاهد حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم که مورد حمایت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان قرار می گیرند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از افتتاح مارینای 120 نفره در آب های رامسر به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های گردشگری دریایی کشور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه گردشگران نوروزی می توانند از خدمات گشت دریایی این مارینا بهره مند شوند، اذعان داشت: انتظار می رود شاهد رونق هر چه بیشتر توریسم دریایی در آب های مازندران به دنبال راه اندازی این مارینا باشیم.

سرمایه گذار و مالک مارینای مذکور نیز در گفتگو با خبرنگار مانا در خصوص این پروژه مرتبط با توریسم دریایی گفت: تنها اسکله تفریحی خصوصی کشور در رامسر ساخته شده است که در آن انواع خدمات تفریحات دریایی به گردشگران ارائه می شود.

نجفی با اشاره به فعالیت کلوپ دریایی در شهر سبز رامسر، گفت: این کلوپ دریایی که لقب بزرگترین مجموعه فراساحلی دریای خزر رو به خود اختصاص داده در مجتمع شهر سبز رامسر قرار گرفته تا گردشگران بتوانند از امکانات این کلوپ دریایی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان ساخت: امکان قایق سواری، شاتل، جت اسکی، پارسیلینگ با چتر، اسکی روی آب و  گشت دریایی با شناورهای بزرگ را از جمله خدمات تفریحات دریایی عنوان کرد که در این مجتمع توریستی دریایی به گردشگران ارائه می شوند.

به گفته وی، در این اسکله تفریحی دو فروند شناور 60 نفره به گردشگران خدمات گشت دریایی ارائه می دادند که هم اکنون با بهره برداری از یک مارینای 120 نفره تعداد شناورهای تفریحی فعال در کلوپ دریایی شهر سبز رامسر به سه فروند افزایش یافت.

سرمایه گذار و مالک مجتمع توریستی شهر سبز رامسر، تاکید کرد: تمام شناورها و امکاناتی که در این مجتمع توریستی به گردشگران ارائه می شود توسط شرکت های واسبته به مجتمع توریستی شهر سبز رامسر ساخته می شود و این مارینا نیز در داخل کشتی سازی همین مجتمع ساخته شده است.

نجفی، اذعان داشت: گردشگران علاقه مند به انجام گشت دریایی می توانند به مدت نیم الی یک ساعت با استفاده از مارینای مذکور در آب های ساحلی رامسر به گشت دریایی بپردازند.

وی در ادامه عنوان کرد: کلوپ دریایی مجتمع شهر سبز رامسر توانایی سرویس دهی به تمام گردشگران ورودی به این منطقه را در تمام بخش های تفریحی خواهد داشت.

وی یادآور شد: قرار بود چندی پیش دو فروند شناور تفریحی از کشور ترکیه برای ورود به کلوپ دریایی مجتمع توریستی شهر سبز رامسر خریداری شود که به دلیل عدم همکاری سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص، این امر منتفی شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار