۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

افتتاح اقامتگاه های بوم گردی ساحلی در مازندران/ بررسی ظرفیت های گردشگری نوشهر و چالوس

با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان مازندران، امروز نشست بررسی ظرفیت های گردشگری شهرستان های ساحلی نوشهر و چالوس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۳۲۳۰

افتتاح اقامتگاه های بوم گردی ساحلی در مازندران/ بررسی ظرفیت های گردشگری نوشهر و چالوس

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: امروز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان مازندران سفر خواهند کرد.

سیف الله فرزانه ادامه داد: طی این سفر برخی پروژه های گردشگری استان مازندران افتتاح خواهد شد که از آن جمله می توان به بهره برداری از 17 مجموعه اقامتگاه بوم گردی اشاره کرد که این امر به صورت ویدئو کنفرانس از یکی از این اقامتگاه ها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به استقبال گسترده مردم برای ورود به شهرستان های ساحلی استان مازندران، اقامتگاه های بوم گردی مذکور اغلب در شهرستان ساحلی شامل تنکابن، ساری، نور، چالوس و بهشهر ایجاد شده اند که امروز مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول در استان مازندران، بیان داشت: به این ترتیب این اقاتگاه های بوم گردی به ظرفیت اقامتی استان مازندران در ایام نوروز افزوده خواهند شد تا بتوانیم خدمات مناسب تری را به گردشگران ورودی به استان مازندران در نوروز 98 ارائه دهیم.

فرزانه در ادامه از افتتاح یک هتل ساحلی در شهرستان نور همزمان با سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: بهره برداری از این هتل نیز در توسعه زیرساخت های گردشگری ساحلی استان بسیار موثر خواهد بود.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، یادآور شد: همچنین با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان مازندران، امروز نشست بررسی ظرفیت های گردشگری شهرستان های ساحلی نوشهر و چالوس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان نور نیز در گفتگو با خبرنگار مانا در خصوص بهره برداری از هتل ساحلی در این شهرستان توسط معاون رئیس جمهور اظهار داشت: این هتل ساحلی با سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی بانک آیندگان در ساحل شهرستان نور ایجاد شده است.

علی شادمان خاطرنشان ساخت: این هتل در زیربنایی بالغ بر هشت هزار متر مربع ایجاد شده است که از ظرفیت قابل قبولی برای اسکان گردشگران برخوردار خواهد بود.

به گفته وی، هتل چهار ستاره باران در ایام نوروز آماده ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی به مسافران نوروزی ورودی به شهرستان ساحلی نور خواهد بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار