۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

کره بزرگترین گروه کشتی سازی جهان را تشکیل می دهد

گروه صنایع سنگین Hyundai و بانک توسعه کره (KDB) توافقنامه ای را برای دستیابی به سهم شرکت مهندسی و کشتی سازی Daewoo) DSME) به امضا رساندند تا بزرگترین گروه کشتی سازی جهان را تشکیل دهند.
کد خبر: ۸۳۲۲۷

کره بزرگترین گروه کشتی سازی جهان را تشکیل می دهد

به گزارش گروه بین الملل مانا، قراردادی به مبلغ 1.78 میلیارد دلار بین Hyundai و بانک توسعه کره و Daewoo امضا شد. با توافق جدید  این گروه کشتی سازی به عنوان هلدینگ درصدد کسب 20 درصد از بازار صنعت کشتی سازی است.

بر این اساس قرار است ساختار مدیریت کنونی و امنیت شغلی کارکنان Daewoo حفظ شود. با این حرکت گروه صنایع سنگین Hyundai در بخش فراساحل نیز فعال می شود.

در توافقنامه این دو شرکت آمده است مشارکت و همکاری این دو شرکت تحت تاثیر رکود سال های اخیر قرار گرفته و فعالیت کارخانه های کوچک و متوسط Daewoo نیز در گروه کشتی سازی جدید ادامه خواهد یافت.

مدیر اجرایی "HHI" در این زمینه گفت: از آنجایی که شرایط بازار جهانی کشتی سازی در حال حاضر بهبود یافته زمان مناسبی برای تنظیم این توافقنامه بین صنایع سنگین Hyundai و شرکت مهندسی و کشتی سازی Daewoo به عنوان دو کشتی ساز بزرگ و برجسته برای دستیابی به هدف مشترک یعنی کسب سهم  بیشتر از بازار کشتی سازی جهان خواهد  بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار