۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر:

نخستین دستگاه ساحل روب در نای بند آغاز به کار کرد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: نخستین دستگاه ساحل روب در استان بوشهر در پارک ملی دریایی نای بند با خرید و اهدا از سوی شرکت پتروشیمی آریا ساسول در عسلویه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۳۲۰۴

نخستین دستگاه ساحل روب در پارک ملی نای بند آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، فرهاد قلی نژاد در آئین آغاز کار دستگاه ساحل روب در عسلویه  ضمن تشکر از شرکت آریاساسول در تهیه دستگاه مذکور اظهار داشت: همکاری صنایع در حفاظت از محیط زیست در راستای تحقق حفاظت اصولی از محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دستگاه ساحل روب نقش مهمی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی محیط زیست دارد افزود: پارک های ملی دریایی و مناطق حفاظت شده میراث های طبیعی کشور بوده که به عنوان ذخیره گاه ژنی و زیستگاه گونه های جانوری و گیاهی مهم تحت حفاظت قرار می‌گیرند .

بحرینی مدیر عامل شرکت پتروشیمی آریاساسول نیز گفت : تامین دستگاه مذکور در راستای حفاظت از پارک ملی نای بند و پاکیزگی و جلوگیری از آلودگی سواحل صورت گرفته است و شرکت آریاساسول پیشگام در حفاظت از محیط زیست بوده و در سال جاری به عنوان صنعت سبز برگزیده  و مطرح شده است .

پارک ملی دریایی نای بند یکی از مناطق تحت حفاظت استان بوشهر بوده که به دلیل جاذبه های فراوان و زیبا پذیرای گردشگران فراوانی است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار