۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
همزمان با سفر رئیس جمهور به گیلان صورت می گیرد:

بهره برداری از ٣ پروژه سرمایه گذاری در مجتمع بندری انزلی

بهره برداری از ٣ پروژه سرمایه گذاری در مجتمع بندری انزلی
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از سه پروژه سرمایه گذاری در بندر انزلی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۷۳
به گزارش مانا، حمیدرضا آبایی با اعلام اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گیلان عملیات سه پروژه سرمایه گذاری در بندر انزلی اجرایی می شود، تصریح کرد: این پروژه ها با حداقل اعتباری معادل ٨٨ میلیارد تومان در مجتمع بندری انزلی اجرایی خواهند شد.
وی افزود: پروژه های مذکور با حضور محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی و محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح می شوند.
آبایی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت و امکانات جدید به منظور جذب کالاها و تجارت جدید در بندر انزلی در دستور کار جدی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان قرار دارد، خاطر نشان کرد: افزایش زیرساخت های مجتمع بندرانزلی با ساخت و بهره برداری از سه پست اسکله جدید (اسکله های شماره ۱۱ الی ۱۳) با اعتباری معادل ۶۵۰ میلیارد ریال یکی از این سه پروژه سرمایه گذاری است.
 آبایی با اشاره به توسعه زیرساخت های نگهداری غلات در مجتمع بندری انزلی گفت: ساخت و بهره برداری از سیلوی غلات ۴۵۰۰۰ تنی شرکت کشتیرانی دریای خزر با حداقل سرمایه گذاری ۱۷۳ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و در قالب قرارداد BOT دیگر پروژه ای است که همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گیلان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تاکید بر اینکه برای اولین بار پذیرش روغن مایع در بندر انزلی صورت امکان پذیر می شود، بیان کرد: در همین راستا سومین پروژه توسعه زیرساخت های تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی با ساخت و بهره برداری از مخازن ۱۰ هزار تنی روغن خوراکی با حداقل سرمایه گذاری ۵۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی توسط بخش خصوصی و در قالب قرارداد BOT است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار