۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

رشد حمل و نقل کانتینری آمریکای جنوبی در سال 2019

حمل و نقل کانتینری آمریکای جنوبی پس از گذشت سه سال که در رکورد به سر می برد از ابتدای سال 2019 با خروج از سیاست های انقباضی اقتصادی رشد خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۳۱۶۲

 

رشد حمل و نقل کانتینری آمریکای جنوبی در سال 2019

به گزارش گروه بین الملل مانا، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی Dynamar تجارت کانتینری در این منطقه در سال 2019 میلادی از رشد مناسب برخوردار می شود که این رشد تا سال 2021 میلادی ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش حمل و نقل دریایی بین آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان در سال 2017 میلادی با رشد بطئی ناشی از اتخاذ سیاست های انقباظی اقتصادی و رشد اقتصادی پایین کشورها به 10 میلیون TEU رسید که انتظار می رود این رقم از سال 2019 تا 2021 با رشد 12 میلیون TEU به 22 میلیون TEU  افزایش یابد.

بر اساس این گزارش علت رشد حمل و نقل کانتینری در کشورهایی مانند برزیل، پرو، اکوادور، اروگوئه، آرژانتین، کلمبیا و ... علاوه بر آنچه عنوان شد، به افزایش ظرفیت های بندری و تجهیز ناوگان حمل و نقل کانتینری بر می گردد. این منطقه بیش از 390 میلیون نفر جمعیت دارد که ارزش تجاری آن 897 میلیارد دلار است. این منطقه 16 درصد از صادرات محصولات کشاورزی جهان را بر عهده دارد که حمل و نقل بیشتر آنها توسط دریا صورت می گیرد.  

برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی با جمعیت 209 میلیون نفر است که 42 درصد از تجارت و 55 درصد تولید ناخالص داخلی را شامل می شود و دارای بیشترین ظرفیت کانتینری آمریکای جنوبی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار