۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

توفانی شدن خلیج فارس از غروب امروز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از غروب امروز با خروج موج بارشی از جزایر خلیج فارس، وزش باد های شدید که به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت در خلیج فارس و نقاطی از تنگه هرمز می رسد سبب توفانی شدن دریا خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۱۵۰

توفانی شدن خلیج فارس از غروب امروز

به گزارش مانا، علیرضا صفا ایسینی گفت: با وجود ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان هرمزگان تاکنون اتفاق خاصی پیش نیامده است. 
وی با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان هرمزگان باز است، خاطرنشان کرد: تمامی بنادر استان هرمزگان در حال فعالیت بوده و تردد دریایی شناورها در حال انجام است. 
صفا ایسینی با اشاره به اینکه با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی هرمزگان تمامی نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند، اضافه کرد: از غروب امروز با خروج موج بارشی از جزایر خلیج فارس، وزش باد های شدید که به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت در خلیج فارس و نقاطی از تنگه هرمز می رسد سبب توفانی شدن دریا خواهد شد. 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در خصوص بارش های صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته تا ساعت 9:30 امروز، بیان کرد: شهرستان میناب با 17.3 میلی متر در رتبه نخست و پس از آن شهرستان رودان و سردشت با 17.2 میلی متر و 12.2 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده اند. 
وی در پایان در خصوص میزبان بارندگی در شهرستان بندرعباس گفت: میزان بارش در شهرستان بندرعباس تا ساعت 9:30 نیز 11.8 میلی متر بوده است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار