۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نسل جدید«هواناو»سال آینده می‌آید

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نسل جدید هواناوها که صد درصد ساخت فرزندان این مملکت است را در سال آینده در عرصه رزم خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۳۰۹۶

به گزارش مانا، امیر دریادار خانزادی از نسل جدید «هواناو»ها برای سال آینده خبر داد و گفت: نسل جدید هواناوها که ۱۰۰ درصد ساخت فرزندان این مملکت است را در سال آینده در عرصه رزم خواهیم داشت که ویژگی های بسیار برجسته تری دارد. هواناوهای ما امروز در منطقه حرف اول را می زنند و بدانید که ما همچنان قدرت برتر هواناو در منطقه خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین در مورد بالگردها نیز اظهار داشت: در عرصه بالگردهای رزمی ورود پیدا کرده ایم، این بالگردها تولید داخل کشور هستند؛ همانند هواپیمای جنگنده ای که با افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران  و وزارت دفاع در ماه های گذشته آن را نمایش دادند و به این معنی است که ما به دانش و توان تولید این حوزه از تجهیزات دست یافته ایم  و بالگردها پیشرفته داخلی به زودی به این عرصه ملحق خواهند شد.

وی همچنین از رزمایش دریایی مشترک با کشورهای منطقه نیز خبر داد و اظهار داشت: در آینده یک رزمایش دریایی را با کشورهای دوست در منطقه به ویژه کشورهای حوزه آیونس در منطقه برگزار می‌کنیم. علاوه بر آن قطعا از کشور های دیگر که از ما دعوت کردند هم از بنادر ما بازدید کردند ما هم از بنادر آنها بازدید خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار