۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

هفت هزار تُن سیمان قشم به مقصد آفریقا بارگیری شد

هفت هزار تُن سیمان قشم به مقصد آفریقا بارگیری شد
مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات بارگیری هفت هزار تُن سیمان پاکتی شرکت سیمان قشم به مقصد آفریقا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۷۸

به گزارش مانا، هرمز امیری با اعلام این مطلب گفت: ارزش این محموله صادراتی به 196 هزار دلار و این محموله از طریق اسکله کاوه قشم به مقصد آفریقا بارگیری شده است.
به گفته وی، این دهمین محموله صادراتی شرکت سیمان قشم در سال 1397 است که عملیات بارگیری آن بر روی کشتی آغاز شده و تا پایان هفته اسکله کاوه را به مقصد آفریقا ترک خواهد کرد.
امیری اظهار کرد: شرکت سیمان یکی از شرکت های تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم است که از سال 1379 فعالیت خود را در این منطقه آغاز کرده و طی این مدت محصولات تولیدی خود را به 13 کشور آسیایی و آفریقایی از جمله عراق، امارات، کویت، مصر، تاجیکستان، ترکمنستان، عربستان، عمان، سریلانکا، هند و پاکستان صادر کرده است.
مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: بخشی از محصولات تولیدی این واحد صنعتی قشم در بخش نیاز داخلی و بقیه آن در حوزه صادرات مصرف می شود.
جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد و بیش از 200 واحد صنعتی از جمله شرکت سیمان در این منطقه فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار