۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

انتقال کشتی به کشتی گاز LNG میسر شد

انتقال کشتی به کشتی گاز LNG میسر شد
انتقال کشتی به کشتی (STS) اولین محموله گاز LNG از طریق کشتی های Excelerate وEquinor در ایالت باهاما امکان پذیر شد.
کد خبر: ۸۳۰۷۶

به گزارش گروه بین الملل مانا، این کشتی LNG که از بندر قاسم پاکستان گاز خود را دریافت کرده بود، شامل LNG و تجهیزات جانبی بوده است. کشتی Excelerate توسط شرکت Daewoo کره جنوبی ساخته شده است، که  طول 291 متر، عرض 43.4 متر، ظرفیت 150.900 مترمکعب را داراست. این کشتی می تواند در تمام آب های بین المللی گاز مورد نیاز کشتی های تجاری، فراساحل و مسافری را تامین کند.

"دانیل بوستس" افسر ارشد کشتی گازبر Excelerate دراین زمینه گفت: این کشتی در سال 2007 میلادی سفارش داده شده بود که پس از انجام تست های مربوطه و انتقال آزمایشی با انتقال محموله اخیر در تاریخ هفت فوریه، کار خود را رسما آغاز کرد.

وی افزود این کشتی گازبر دارای تجهیزات لازم و سیستم پیشرفته انتقال گاز به کشتی دیگر است که کشتی های گازبر فعال درعرصه دریا فاقد آن هستند. به گفته وی قرار است این تجهیرات جانبی از این پس در کشتی های گازبر دیگر نیز پیش بینی شود.

وی در پایان گفت: این پروسه به ما اجازه می دهد تا انعطاف پذیری تجاری بیشتری را برای مشتریان فراهم کنیم و به نیازهای بازار پاسخ صریح دهیم. ما آغاز کننده ایده های جدید برای دستیابی جهان به انرژی واقعی هستیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار