۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
مدیرکل کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

نخستین اسكله كانتينري کشور در سفر رئیس جمهور در بوشهر افتتاح می‌شود

مدیرکل کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به بوشهر نخستین اسکله کانتینری کشور در جزیره نگین به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۳۰۶۷

نخستین اسكله كانتينري کشور در سفر رئیس جمهور در بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در نشست با مسئولان اداره کل استاندارد با اشاره به افزایش زیرساخت‌های بندری در بوشهر اظهار داشت: در این زمینه طرح‌های مهم بندری با مشارکت بخش خصوصی تدوین و اجرایی شده است.

وی از ساخت پایانه کانتینری در جریره نگین بوشهر خبرداد و بیان کرد: این پایانه به عنوان بزرگترین اسکله کانتینری بندری کشور در سفر رئیس جمهور به بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرتصریح کرد: با افتتاح این پروژه، امکان پهلوگیری کشتی‌های 50 هزار تنی در اسکله کانتینری نگین بوشهر فراهم می‌شود.

ارجمندزاده افزود: نخستین اسكله كانتينري كشور با ابعاد 300 در 50 متر مربع با سرمايه گذاري بخش خصوصي، تأسيس شده است.

مديركل هماهنگي امور استان‌های سازمان ملي استاندارد بر لزوم توجه بيشتر به استاندارد در بندر جديد نگين تأكيد كرد و افزود: كالاهاي وارداتي و صادراتي زيادي، مشمول استاندارد هستند، از اين رو، توجه و تقويت زيرساخت های استاندارد در بندر جديد نگين، امری اجتناب ناپذير است.

اصغر صالح زاده اقدامات انجام گرفته توسط استاندارد بوشهر را قابل تقدير دانست و عنوان داشت: برنامه ريزي خوبي با ديدگاه هاي ملي در استان صورت گرفته كه احداث بندر نگين را مي توان از اين جمله دانست.

مديركل هماهنگي امور استان هاي سازمان ملي استاندارد ادامه داد: تقويت استاندارد در بندر نگين و راه اندازي اين بندر نقطه اميدي براي دولت و مردم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار