۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

پهباد حمل کانتینر ساخته شد

پهباد حمل کانتینر ساخته شد
پهباد حمل کانتینر به منظور حمل سریع کالا وارد سیستم حمل و نقل دریایی شد.
کد خبر: ۸۳۰۳۰

به گزارش گروه بین الملل مانا، این وسیله نقلیه می تواند 28 کانتینر به وزن 2000 تن را از ترمینال های کانتینری دریافت کرده و در اسرع وقت از طریق حرکت در سطح آب تا ارتفاع 1000 فوت در ترمینال دیگری تحویل دهد. این وسیله نقلیه که توسط یک مبتکر آلمانی ساخته شده با حداقل مصرف برق و سوخت، کانتینرها را از طریق پرواز در سطح اقیانوس با قیمت ارزان به دست مشتریان می رساند. این مبتکر روش ساخت این نوع وسیله را از کارشناسان روسیه که برای اولین بار برای حمل و نقل تجهیزات نظامی از آن استفاده کرده اند، الهام گرفته است.

درحال حاضر  بنادر استرالیا، انگلیس، آمریکا، هنگ کنگ، کره جنوبی، سنگاپور و برزیل برای عبور این وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است.

این وسیله نقلیه قادر است از 300 تا 1000 فوت در سطح آب به پرواز درآید. با استفاده از آن کانتینرها در دو ردیف 14 تایی چیده می شوند. این پهباد که در مراحل اولیه آزمایش قرار دارد مناسب ترین وسیله برای حمل کالاهای فاسد شدنی است و قرار است پس از عملیات پروازی موفقیت آمیز، برای دسترسی سریع کالا در مواقع ضروری از آن استفاده شود.

به گفته کارشناسان، در حال حاضر یک درصد از صاحبان کالاهای کانتینری مایلند که کانتینرهای آنان سریع تر از وسایل نقلیه مانند کشتی، قطار و هواپیما در مقصد تحویل شود که این وسیله نقلیه ممکن است بتواند این خلاء را پر کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار