۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

ورود دومین کشتی لاینر از کشور هند به بندر چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط خط کشتیرانی سفر کشتی به صورت دو هفته یک بار برای بندر چابهار برنامه ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا به صورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است.
کد خبر: ۸۳۰۲۶

به گزارش مانا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار طبق برنامه زمانی تعیین شده، کشتی کانتینری اینتر سیدنی وارد بندر چابهار شد.
 بهروز آقایی افزود: عملیات پهلودهی و تخلیه محموله این کشتی بلافاصله پس از ورود به لنگرگاه با استفاده از تجهیزات استراتژیک موجود در بندر شهید بهشتی آغاز شد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط خط کشتیرانی، سفر کشتی به صورت دو هفته یک بار برای بندر چابهار برنامه ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا بصورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است.
آقایی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای افزایش رضایتمندی و جذب حداکثری خطوط کشتیرانی،صاحبان کالا و فورواردرها اداره کل بنادر و دریانوردی استان، ارائه خدمات مطلوب، جلوگیری از زمان انتظار کشتی ها و انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا در کوتاه ترین زمان ممکن را در رئوس برنامه های خود قرار داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار