۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
امام جمعه بندر انزلی:

کشتیرانی دریای خزر زمینه‌ساز توسعه بندر انزلی است

کشتیرانی دریای خزر زمینه‌ساز توسعه بندر انزلی است
امام جمعه شهرستان بندر انزلی گفت: قسمتی از دستاوردهای انقلاب تلاش های زیر بنایی کشتیرانی دریای خزر است.
کد خبر: ۸۳۰۰۸

به گزارش مانا، حجت‌الاسلام و مسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در آیین رونمایی از سیلوهای غلات کشتیرانی خزر در بندر انزلی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال اخیر در همه ابعاد درخشیده است، اظهار کرد: قسمتی از دستاوردهای انقلاب تلاش های زیر بنایی کشتیرانی دریای خزر است.
وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس تمام همت و تلاش مسئولان در جهت دفاع از کشور و تامین لجستیکی آن بود امروز نیز تمام تلاش ها باید در جهت تامین نیازهای رزمندگان اقتصادی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تشکر از فعالیت‌های کشتیرانی دریای خزر از شرکت‌های مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر انزلی، تصریح کرد: افتتاح سیلوهای ۴۵ هزار تنی غلات این شرکت در این بندر در زمانیکه دغدغه نظام اسلامی تامین نیازهای اساسی کشور است اقدامی بسیار با ارزش است.
امام جمعه بندر انزلی در ادامه اظهارات خود از دیگر اقدامات قابل ستایش کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر انزلی به ایجاد اشتغال در این بندر اشاره کرد و گفت: بومی سازی نیروهای دریایی و خشکی در کشتیرانی خزر امری مهم و قابل توجه است.
وی در پایان تلاش و همت دکتر محمد سعیدی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در‌ کنار مدیران سازمان بنادر و دریانوردی در جهت توسعه بندر انزلی را ارزشمند ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم طی این تلاش‌ها از شهرستان بندر انزلی محرومیت زدایی شود و شاهد اشتغال بیشتر جوانان باشیم.
لازم به توضیح است که صبح امروز(سه شنبه) سیلوهای ۴۵ هزار تنی غلات کشتیرانی دریای خزر در بندر انزلی رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار