۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
مدیر‌کل بنادر و دریانوردی گیلان تاکید کرد:

سرمایه گذاری کشتیرانی خزر در انزلی برای تامین نیازهای اساسی کشور

سرمایه گذاری کشتیرانی خزر در انزلی برای تامین نیازهای اساسی کشور
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: کشتیرانی دریای خزر با رونمایی از سیلوهای غلات در دست ساخت خود گامی اساسی در زمینه فرهنگ سازی مشارکت در توسعه پسکرانه ها برداشت.
کد خبر: ۸۳۰۰۷

به گزارش خبرنگار مانا، حمید‌رضا آبایی در آیین رونمایی از سیلوهای غلات کشتیرانی دریای خزر در بندر انزلی با بیان اینکه شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر انزلی هستیم، اظهار داشت: با توجه به خصومت‌های دشمنان کشور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تامین نیازهای اساسی کشور ضروری است.
وی با اشاره به اینکه سهم غلات در حمل و نقل در بنادر شمالی از ۷ درصد در سال ۸۹ به ۶۸ درصد در سال جاری رسیده است، افزود: با استفاده از امکانات موجود و ارائه خدمات مطلوب تلاش داریم تا صادرات و ترانزیت از بنادر شمالی را توسعه دهیم.
آبایی توسعه بنادر را نیازمند فرهنگ سازی و تغییر نگرش های اجتماعی دانست و تصریح کرد: کشتیرانی دریای خزر با رونمایی از سیلوهای غلات در دست ساخت خود گامی اساسی در زمینه فرهنگ سازی مشارکت در توسعه پسکرانه ها برداشت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با تاکید بر اینکه برای اولین بار است که یک شرکت حمل و نقل در پسکرانه بندر دست به سرمایه‌گذاری می‌زند، اظهار کرد: با تکمیل سیلوهای ۴۵ هزار تنی غلات کشتیرانی دریای خزر ظرفیت انبار غلات در بندر انزلی به ۳۶۰ هزار تن خواهد رسید.
وی در پایان سخنان خود از دکتر محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد که اسم یکی از شناورهای کشتیرانی دریای خزر به نام "بندر انزلی" تغییر یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار