۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

2019، سال تغییر در صنعت کشتیرانی!

2019، سال تغییر در صنعت کشتیرانی!
مدیرعامل فورواردر دیجیتالی و آنلاین کالا معتقد است: سال 2019 میلادی سال تغییر و تحول برای صنعت کشتیرانی خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۰۰۶

2019، سال تغییر در صنعت کشتیرانی!

 

به گزارش گروه بین الملل مانا، مدیرعامل فورواردر دیجیتالی و آنلاین کالا" iContainers" مستقر در بارسلونای اسپانیا می گوید: با توجه به مباحثی چون قانون سوخت 2020 آیموIMO، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) و جنگ تجاری آمریکا- چین، سال 2019 میلادی سال تغییر و تحول برای صنعت کشتیرانی خواهد بود. این بلاتکلیفی ها از سال 2018 میلادی سایه سنگین خود را بر روی صنعت کشتیرانی گسترده و همچنان استمرار دارد.

"Klaus Lysdal" با اشاره به اینکه قانون سوخت با سقف سولفور نیم درصد در کمتر از 11 ماه دیگر باید اجرائی شود، افزود: صنعت کشتیرانی در سال 2019 میلادی تغییر و تحول را لمس خواهد کرد، چرا که همگان برای مطابقت با قوانین 2020 آیمو درحال آماده شدن هستند. معمولا زمانی که تغییرات اصلی نظاراتی در حال رخ دادن هستند، خطوط کشتیرانی رویکردهای متفاوت را اتخاذ می کنند، اما تاکنون دررابطه با قانون سوخت 2020 آیمو، به نظر می رسد که الگوی یکسانی از سوی خطوط به کارگرفته شده است.

درادامه این گزارش همچنین آمده است: روند جنگ تجاری بین آمریکا- چین و موضوع برگزیت درهاله ای از ابهام قراردارند، اما تاثیر آنها بر روی صنعت درماه های آینده یا حتی سال های آینده چشم گیر و قابل توجه خواهد بود. چین و آمریکا از بزرگترین شرکای تجاری درجهان به شمارمی آیند که پتانسیل عظیمی برای تحت تاثیر قراردادن ظرفیت کشتیرانی جهانی دارند، ازاین رو انتظارمی رود صنعت کشتیرانی به دقت جنگ تجاری را رصد کند. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های آمریکایی که در دوره نخست تعرفه ها به چالش افتادند، پیش بینی می شود به دنبال کاهش تنش ها  و فرصتی برای  بهبود باشند. 

این گزارش در پایان نوشت: بلاتکلیفی پیرامون برگزیت سبب ایجاد یک حس فزاینده تشویش و آشفتگی درمیان حمل کنندگان خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار