۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
با تصویب شورای هماهنگی مدیران ارشد ارگان های دریایی:

نمایشگاه‌های دریایی به شکل فعلی برگزار نمی شوند

نمایشگاه‌های دریایی به شکل فعلی برگزار نمی شوند
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست شورای هماهنگی مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور گفت: بیست و ششمین همایش ارگان های دریایی نمایش اقتدار جامعه دریایی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۹۸۸
به گزارش مانا، محمد راستاد با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه بهتر گردهمایی سالانه مدیران ارشد ارگان های دریایی، از سازمان ها و شرکت های فعال دریایی و بندری خواست در برگزاری پررنگ تر  و با نشاط تر این رویداد، حداکثر مشارکت و همکاری را با سازمان بنادر داشته باشند.
در ادامه نشست شورای هماهنگی مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور، اعضای این شورا با پیشنهاد سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر «تمرکز صرف این شورا بر برگزاری همایش سالانه» و «عدم  برپایی نمایشگاه دریایی به صورت فعلی تا اطلاع ثانوی» موافقت کردند.
هادی حق شناس؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در خصوص موضوعات دو پنل تخصصی در بیست و ششمین همایش ارگان های دریایی در تهران، گفت: با توجه شعار همایش امسال، مبنی بر «کشتیرانی بهتر برای توسعه پایدار دریایی» دو پنل «آموزش ، اشتغال و حقوق دریانوردان»  و « الزامات کشتیرانی بهتر ، فرصت ها و موانع پیش رو» ارائه می شود.
به گفته وی، در پنل آموزش، اشتغال و حقوق دریانوردان درباره ارتقای سیستم آموزش دریانوردی و رفع موانع کارورزی دانشجویان، اشتغال دریانوردان ایرانی و خارجی بر کشتی های تحت مالکیت ایرانی و حقوق و منافع دریانوردان تبادل نظر خواهد شد.
عضوهیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در پنل الزامات کشتیرانی بهتر، فرصت ها و موانع پیش رو، به موضاعاتی چون تامین ایمنی دریانوردی، تامین امنیت دریانوردی، حفظ محیط زیست دریایی و توسعه ناوگان دریایی با اتکا به توان داخلی پرداخته می شود.
شایان ذکر است بیست و ششمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور در روز ۲۸ بهمن ماه جاری به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در محل کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار