۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
در حاشیه افتتاح نمایشگاه لجستیک و زنجیره تامین عنوان شد:

ارتقاء رتبه لجستیکی ایران به چهل و ششم جهان

سرپرست شرکت های نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: رتبه ایران در بخش لجستیک و زنجیره تامین از ۹۶ به ۴۶ جهانی ارتقاء یافت.
کد خبر: ۸۲۹۷۶

به گزارش خبرنگار مانا، بهمن حسین‌زاده در جمع خبرنگاران و در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته، اظهار داشت: نمایشگاه لجستیک و زنجیره تامین محلی برای تشریح عملکرد و پیشرفت های پس از انقلاب در بخش حمل و نقل است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از جمله مهمترین نمایشگاه های در حال برگزاری در دهه فجر امسال است، تصریح کرد: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین در محیط نمایشگاهی به وسعت ۳ هزار متر و با حضور ۴۶ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
حسین‌زاده لجستیک و زنجیره تامین را بخشی اشتغال زا با ارزش افزود بالا دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه رتبه ایران در بخش لجستیک و زنجیره تامین از ۹۶ به ۴۶ جهانی ارتقاء یافته است.
وی در پایان افزود: نمایشگاه لجستیک و زنجیره تامین محلی برای تبادل آراء در جهت توسعه ترانزیت و حمل و نقل کالاست که فعالان این حوزه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
شایان ذکر است چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ بهمن‌ماه در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار