۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از بندر شهید رجایی

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر به استان هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور و دروازه طلایی اقتصاد ایران دیدن کرد.
کد خبر: ۸۲۹۱۳

بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از بندر شهید رجاییبه گزارش مانا، "فرهاد دژپسند" با حضور در پایتخت دریایی ایران از امکانات و قابلیت های بندر شهید رجایی، کشتی های داخلی و خارجی پهلو گرفته در اسکله ها و عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این مجتمع بندری بازدید کرد.

"مهدی میراشرفی" رئیس کل گمرک ایران، "فریدون همتی" استاندار هرمزگان، اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، از جمله مقاماتی بودند که دژپسند را در این بازدید، همراهی کردند.

"اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حاشیه بازدید وزیر اقتصاد از پیشرفته ترین ترمینال کانتینری کشور، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های عملیاتی بندر شهید رجایی و سایر بنادر تابعه این اداره کل به عضو کابینه دولت تدبیر و امید ارائه کرد.

لازم به ذکر است، وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخش دیگری از برنامه حضور خود در بندر شهید رجایی، طی سخنانی در نشست کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید که در این بندر برگزار شد، اظهار داشت: برای تسهیل سرمایه گذاری و رونق تولید فرصت درنگ نیست، تا همین حالا هم دیر شده و باید با تمام قوا تمامی دستگاه های اجرایی ورود کرده و مانع از آسیب جدی به سرمایه گذاری و تولید شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز راهی جز سرعت عمل همراه با دقت نداریم، خاطرنشان کرد: نباید برای رونق تولید، قوانین و مقررات نادیده گرفته شود تا سبب دور زدن قانون و سوء استفاده برخی افراد شویم.

دژپسند با بیان اینکه هرمزگان با قابلیت های فراوان مهمترین استان در حوزه سرمایه گذاری و اقتصاد بالنده است، افزود: توجه ویژه به ظرفیت های این استان می تواند باعث ارتقای کمی و کیفی اهرم های اقتصادی کشور شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه برای اهرم سازی اقتصادی باید دارایی دولت در مسیر رشد و توسعه فراگیر و فعالیت های اجرایی در این حوزه به کار گرفته شود، خاطر نشان کرد: اراده مردم و مسئولان، به دور از شعارزدگی می تواند این استان را به جایگاه واقعی خود در بخش های اقتصادی رهنمون سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار