۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
مدیرعامل شرکت تامین نیروی کشتیرانی کیش:

هدف ما ایجاد اشتغال پایدار برای دریانوردان است

هدف ما ایجاد اشتغال پایدار برای دریانوردان است
مدیرعامل شرکت تامین نیروی کشتیرانی کیش گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی تربیت نیروی انسانی مسئولت پذیر و کارآمد است.
کد خبر: ۸۲۸۳۶

کاپیتان علیرضا ابراهیمی زاده در گفتگو با خبرنگار مانا، با اشاره به فارغ‌التحصیلی 97 نفر دانشجویان دوره سوم بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر طی روزهای اخیر، اظهار داشت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشور رسالت خود می داند که نسبت به آموزش متقاضیان دریانوردی اقدام کند.

وی با بیان اینکه تاکنون در قالب سه دوره بورسیه حدود 300 نفر دانشجو از سوی کشتیرانی جمهوی اسلامی تحت آموزش‌های دریانوردی قرار گرفته اند، افزود: همزمان تلاش کرده‌ایم که دانشجویان آزاد را نیز برای آموزش های تکمیلی جذب کنیم که تنها در سال 1397، 45 نفر از این دانشجویان نیز جذب و تحت آموزش قرار گرفتند.

به گفته ابراهیمی زاده مجموع دانشجویان آزاد جذب شده در دوره های آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سال 94 تا 97، مجموعا 112 نفر بوده است.

مدیرعامل شرکت تامین نیرو که از شرکت های تابعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است در ادامه اظهارات خود با تاکید بر اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تنها شرکتی در کشور است که امکان کارورزی برای دانشجویان دریانوردی را بر روی کشتی فراهم می‌کند، تصریح کرد: هم اکنون دانشجویان دوره اول بورسیه و برخی از دانشجویان آزاد در حال گذراندن دوره کارورزی خود بر روی کشتی هستند.

کاپیتان ابراهیمی زاده در زمینه برنامه های آتی شرکت تامین نیروی انسانی کشتیرانی کیش برای آموزش دانشجویان دریانوردی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد متقاضیان در این زمینه زیاد است، تلاش می کنیم تربیت دانشجویان برای صدور آنها به شرکت های دیگر و حتی شرکت های بین المللی و خارجی نیز انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اولین شرکتی در ایران است که دریانوردان مجرب بین المللی را در سطح یک جهانی تربیت کرده است، گفت: تلاش ما این است که دانشجویان در دوره آموزشی خود مسئولیت پذیری، روحیه خوب، اراده قوی، شخصیت منضبط و کارآمدی را کسب کنند و برای کار سخت دریایی آماده شوند.

شایان ذکر است هفته گذشته 97 نفر از دانشجویان دریانوردی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دومین سال از دوره سه ساله آموزش خود طی مراسمی و با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مدیران این شرکت و جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر فارغ‌التحصیل شدند. 

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار