۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

مراسم 65 سالگی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته برگزار شد

مراسم 65 سالگی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته برگزار شد
مراسم گرامیداشت شصت و پنجمین سالروز تاسیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۸۳۴
به گزارش خبرنگار مانا، شب گذشته(چهارشنبه) مراسم گرامیداشت شصت و پنجمین سالروز تاسیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در تهران برگزار شد.
در این مراسم دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس این انجمن شرایط فعلی را علیرغم دشواری های ایجاد شده فرصتی برای اثبات توانایی های بخش خصوصی در تامین نیازهای کشور دانست و از دولت گلایه کرد که تنها در زمان دشواری ها حمایت از بخش خصوصی را در دستور کار قرار می دهد.
 مسعود پل مه در ادامه اظهارت خود عدم توجه کافی به بخش خصوصی را تنها بر عهده دولت ندانست و به فعالان بخش خصوصی توصیه کرد که در اثبات خود و طلب حق این بخش، فعالیت بیشتری داشته باشند.
عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی نیز طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اعمال دوباره تحریم ها از سوی دشمنان کشور به اهمیت موضوع برجام پرداخت و گفت: متاسفانه همگان در تبیین چرایی و اهمیت برجام به بیراهه رفتند.
به گفته وی برخلاف تصور غالب، برجام نه یک معاهده اقتصادی که یک قرارداد امنیتی بود که توانست ایران را از ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد خارج کند و برای کشور امنیت بیشتری به ارمغان بیاورد.
آخوندی تصریح کرد: با اجرای FATF بود که می توانستیم از فرصت برجام برای توسعه اقتصادی کشور بهره بیشتری ببریم چرا که مانع بزرگ پیش روی تجارت خارجی کشور عدم عضویت ایران در این کنوانسیون است.
شایان ذکر است مراسم شصت و پنجمین سالروز تاسیس انجمن کشتیرانی و و خدمات وابسته با حضور جمعی از فعالان بخش خصوصی حوزه کشتیرانی، بنادر و تعدادی از مدیران فعلی و سابق حوزه راه و شهرسازی و اتاق های بازرگانی ایران و تهران در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار شد.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار