۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی ناوگان ملی است

معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی آینده این شرکت و مایه افتخار آن هستند.
کد خبر: ۸۲۸۰۳

به گزارش خبرنگار مانا، کاپیتان امیرسامان ترابی زاده معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی سخن می‌گفت با بیان اینکه در دوره سوم بورسیه دانشجویان علاوه بر رشته های عرشه و مکانیک در رشته الکترونیک نیز دانشجو داشتیم، خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در زمینه آموزش دانشجویان بسیار خوب عمل کرده تا تجربه همکاری مجموعه کشتیرانی با این دانشگاه به تجربه ای موفق تبدیل شود.
وی دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی را آینده این شرکت اعلام کرد و آنها را مایه افتخار دانست و افزود: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور این جوانان امکان حیات می یابد.
کاپیتان حمزه کشاورز  مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران  نیز طی سخنانی ضمن اعلام تبریک به فارغ التحصیلان برای اتمام موفق دوره آموزشی خود، تصریح کرد: این تبریک را نه تنها به دانشجویان که باید به مدیران دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) عرض کرد چرا که آموزش با کیفیت و خوبی را ارائه کرده اند.
وی در ادامه به ظرفیت های کم نظیر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اشاره ای داشت و در این باره گفت: این شرکت با ناوگان بزرگ و مجهزی که دارد به خوبی عدم حضور کشتیرانی های خارجی به دلیل تحریم ها را بی اثر کرده است.
کاپیتان کشاورز این ناوگان معظم ملی را عرصه حضور دریانوردان جوان دانست و گفت: مهم ترین دارایی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سرمایه های انسانی و دریانوردان جوان آن است.
مهندس علی اکبر غنجی مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی نیز طی سخنانی در‌ مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دریانوردی تنها یک شغل نیست خطاب به دانشجویان، بیان داشت: دریانوردی شغلی ویژه است که تعدادی معدود از افراد به افتخار قرار گرفتن در این کسوت نائل می شوند.
وی در پایان اشاره ای نیز به مسئله تحریم ها داشت و گفت: در جنگ اقتصادی با تلفیق خواستن و توانستن قطعا به نتیجه مطلوب  دست پیدا می‌کنیم.
گفتنی است در ادامه مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) جهت تقدیر و تشکر هدایایی از طرف مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مدیران و اساتید این دانشگاه تقدیم شد.
همچنین با اهداء لوح از دانشجویان برتر نیز تقدیر به عمل آمد.
در پایان این مراسم، دکتر محمد سعیدی رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل کشتیرانیجمهوری اسلامی ایران به همراه دریادار حسنی مقدم جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تنی چند از همراهان از امکانات دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار