۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش:

ناوگان ملی کشور را در مجامع جهانی سربلند کرده است

جانشین فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جای پای کسانی می‌گذارند که توانستند ایران اسلامی را در مجامع بین المللی سربلند کنند.
کد خبر: ۸۲۸۰۱

به گزارش خبرنگار مانا، امیردریادار تورج حسنی مقدم که در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) سخن می‌گفت با بیان اینکه امام خمینی(ره) اعتماد به وعده های الهی را همواره به عنوان یک راهبرد مد نظر داشتند، اظهار داشت: با همین باور راهبردی و تلاش کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با عملکرد خود باعث سربلندی کشور در منطقه و جهان شده است.
وی در خطاب به فارغ التحصیلان کشتیرانی گفت: شما جا پای کسانی گذاشته اید که در ایجاد این سربلندی نقش موثری داشته اند.
دریادار حسنی مقدم با اشاره به آمریکا و سلطه جهانی همواره ما را تهدید می‌کند، تصریح کرد: قدرت دریایی کشور از ناوگان نیروی دریایی ارتش، کشتیرانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش تشکیل شده است بنابراین باید در برابر آن‌ تهدیدات قدرت دریایی خود را هر روز ارتقا دهیم.
وی حضور ساختارمند آمریکا در خلیج فارس را دلیلی بر الزام ایران برای حضور قدرتمند در عرصه دریاها دانست و بیان داشت: باید در بخش نظامی، تجاری و صنایع نوین دریایی قدرت دریایی ایجاد کنیم.
دریادار حسنی مقدم با اشاره به فارغ التحصیلی دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تقویت آموزش های دینی، فرهنگ سازمانی را زمینه ساز سربلندی کشور دانست و خاطر نشان کرد: باید با تکیه بر این آموزه ها از جنگ اقتصادی و تحریم نیز سربلند بیرون بیاییم.
جانشین فرماندی نیروی دریایی ارتش از دیگر ملزومات پیروزی در نبرد اقتصادی را عدم غفلت تمام بخش ها از وظایف خود برشمرد و در پایان گفت: باید در برابر دشمنان هر روز آمادگی خود را در تمام عرصه ها افزایش دهیم.
شایان ذکر است صبح امروز(شنبه) دانشجویان بورسیه دوره سوم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی دوره آموزشی خود را به پایان رساندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار