۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
فرمانده دانشگاه دریانوردی امام خمینی:

همکاری با کشتیرانی جمهوری اسلامی مایه مباهات است

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) گفت: همچنان که نیروی دریایی ارتش امنیت دریایی کشور را تامین می‌کند، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران چرخ اقتصاد مقاومتی را به گردش درمی آورد.
کد خبر: ۸۲۷۹۹

به گزارش خبرنگار مانا، دریادار کریم مصدری که در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان بورسیه دوره سوم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) سخن می‌گفت با بیان اینکه سی درصد از مرزهای کشور دریایی است، تصریح کرد: توسعه دریا محور یکی از مولفه های مهم توسعه در کشور است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا بوده و هست.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) آمادگی پوشش نیازهای جامعه دریایی کشور را دارد به ارتباط خوب این دانشگاه با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ناوگان تجاری خاورمیانه را در اختیار دارد که بیانگر نقش ممتاز آن در اقتصاد کشور است.
به گفته دریادار مصدری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با نقش موثری که در آموزش دریانوردان دارد به ارتباط خود با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مباهات می‌کند افزود: هم اکنون برخی از مدیران ارشد این کشتیرانی از فارغ التحصیلان سابق دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) هستند که این موضوع باعث افتخار ماست.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در ادامه سخنان خود به شکل تازه روابط این دانشگاه با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: مطمئن هستیم این روابط نسل تازه ای از دریانوردان را به جامعه دریایی معرفی می‌کند که آینده پرافتخار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را شکل می دهند.
وی افزود: می‌دانیم همچنان که نیروی دریایی ارتش امنیت دریایی کشور را تامین می‌کند، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران چرخ اقتصاد مقاومتی را به گردش درمی آورد.
دریادار مصدری تصریح کرد: این دو بال دریایی کشور با فهم مشترکی که دارند آینده ای روشن و سراسر افتخار را شکل خواهند داد.
شایان ذکر است مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه دوره سوم کشتیرانی‌جمهوری اسلامی‌ ایران هم‌ اکنون در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار