۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

رشد بازار کشتی سازی جهان تا سال 2023

رشد بازار کشتی سازی جهان تا سال 2023
تحلیلگران از افزایش دو درصدی بازار کشتی سازی طی سال های 2019 تا 2023 میلادی خبر دادند.
کد خبر: ۸۲۷۵۲

به گزارش گروه بین الملل مانا، افزایش روز افزون تجارت دریابرد موجب شده تا میزان تقاضا برای ثبت سفارش شناورهای جدید در سطح جهان بیشتر و در بازه زمانی 2019 تا 2023 نرخ رشد مرکب سالانه  با دو درصد افزایش در کارنامه صنعت ثبت شود.

بر اساس این گزارش، یک تحلیلگر بازار کشتی سازی گفت: طی دهه های اخیر، صنعت کشتیرانی افزایش قابل توجهی را در میزان حجم جابه جا شده تجربه کرد. سرعت بالای صنعتی سازی و آزادی های اقتصادی عواملی کلیدی برای تنظیم و حتی رشد چشمگیر تجارت دریابرد بین کشورها بود. 

بر همین اساس، رشد فعالیت های اقتصادی مانند سرمایه گذاری های خارجی به طور مستقیم توانمندی خرید مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داد به گونه ای که بهره مندی از تکنولوژی سه بعدی در کشتی سازی ها به یک روند قابل مشاهده در بازار تبدیل شد. صنعت کشتی سازی از این تکنولوژی با هدف ارتقا کارایی و کیفیت در بخش ساخت و ساز بهره می برد. افزون برآن، انتظار می رود تکنولوژی مذکور موجب بهبود استانداردهای طراحی شود.

در راستای استفاده از ساخت خودکار در صنعت کشتی سازی، یکی از تحلیلگران در موسسه Technavio گفت: پیشرفت های موجود در تکنولوژی عاملی دیگر برای افزایش تجارت دریابرد به حساب می آیند. عواملی مانند بهبود کارآیی سوخت و نصب موتورهایی با سوخت چندگانه  کشتیرانی را به بهترین و کارآمدترین روش حمل و نقل بازرگانی در جهان بدل کرده است.

بخش بازرگانی بزرگترین سهم را با 63 درصد در بازار 2018 میلادی داشتند. پیش بینی می شود سهم بازار جهانی همچنان در سال جاری میلادی در دست واحد بازرگانی باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار