۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

سرمایه گذاری شرکت های کشتیرانی برای تحول دیجیتالی

سرمایه گذاری شرکت های کشتیرانی برای تحول دیجیتالی
امروزه سرمایه گذاری در شرکت های استارت آپ در راستای تحول دیجیتالی، مورد استقبال شرکت های کشتیرانی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۲۷۳۶

به گزارش گروه بین الملل مانا، درعصر توسعه و پیشرفت پرشتاب تکنولوژیکی، تحول دیجیتالی مهم ترین جایگاه را درتفکر راهبردی شرکت ها برعهده دارد. یک روش برای خلق نوآوری و ابداع، نگاه بیرونی و سرمایه گذاری درشرکت های نوپا یا استارت آپ هایی (startup) است که دیدگاه های جدید و نوینی پیرامون توسعه تکنولوژی ارائه می دهند. درحال حاضر این روش ازسوی شرکت کشتیرانی ( Wilhelmsen Holding ASA (WWH نروژ و برخی دیگر از شرکت های کشتیرانی دیگر دنبال می شود.

ایجاد ابداع و نوآوری بزرگتر و گسترده تر در رویه ها و خدمات شرکت، هدفی است که درکلام به آسانی بیان می شود، اما دستیابی به آن درعمل می تواند خیلی مشکل تر باشد، به ویژه درصنعتی که برای انجام عملیات خود به شدت وابسته و متکی به شیوه های سنتی است.

شایان ذکراست: شرکت کشتیرانی Wilhelmsen یک برنامه فشرده تحول دیجیتالی را درطول دوسال گذشته تجربه کرده است. نقشه راه این شرکت در راستای تحول دیجیتالی بر روی سرمایه گذاری درشرکت های استارت آپ ترسیم شده است، شرکت هایی که می توانند روش هایی ابداع کنند که یک شرکت خدمات کشتیرانی بزرگ قادر نخواهد بود.

شرکت Wilhelmsen درسال 2017 میلادی نقشه راه  خود را با افزایش آگاهی نسبت به گرایش های تکنولوژیکی، شناسایی فرصت ها و کسب دانش و مهارت آغاز کرد. سپس درسال 2018 میلادی برایجاد یک ساختار سازمانی متمرکز شد، ساختاری که جاه طلبی های دیجیتالی را مشخص، حیطه های تمرکز دیجیتالی را تعریف و سرمایه برای پروژه ها را فراهم می کند. مرحله بعدی یک طرح سه بخشی است که درسال 2019 میلادی آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار