۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

بندر سجافی بهسازی می شود

بندر سجافی بهسازی می شود
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: به منظور بهسازی و ارتقای بندرسجافی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۲۷۱۵
به گزارش مانا، محمد راستاد در سفر دو روزه خود به بنادر استان خوزستان در بازدید از بندر سجافی با اشاره به زیرساخت های ایجاد شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی  در بندر سجافی در سال ۸۶، تصریح کرد: انتظار می رود که این زیرساخت ها بتواند ناوگان تجاری دریایی این شهرستان را فعال نگه دارد.
وی با بیان اینکه در بندر سجافی به شکل شایسته از زیرساخت ها استفاده نشده است، گفت: به منظور بهسازی و ارتقای بندرسجافی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اقدام خواهیم کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با بهبود دسترسی دریایی بندر سجافی نیز گفت: در کانال منتهی به خلیج فارس عملیات هیدرو گرافی در حال انجام است تا به ارزیابی از  حجم عملیات لایروبی برسیم و سپس اقدام کنیم.
راستاد همچنین با اشاره به مذاکرات خود با مدیرعامل تعاونی لنج داران این شهرستان عنوان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به سهم خود پی گیر حل مشکل سوخت شناورها است و امیدوارم با رفع این مشکل شاهد فعالیت لنج داران و بهره گیری از ظرفیت های فعلی این بندر و بهبود فعالیت های تجاری در آن باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار