۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

ده موسسه رده بندی برتر جهان در سال 2018 /بخش دوم

ده موسسه رده بندی برتر جهان در سال 2018 /بخش دوم
لویدزلیست ده موسسه رده بندی برتر جهان در سال 2018 میلادی را معرفی کرد.
کد خبر: ۸۲۶۸۴

به گزارش گروه بین الملل مانا، لویدزلیست اسامی ده موسسه رده بندی برترجهان را اعلام کرد که در این میان موسسه رده بندی DNV GL نروژ جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. 

موسسه رده بندی ( China Classification Society (CCS چین

شاید بتوان موسسه رده بندی ( China Classification Society (CCS چین را بزرگترین برنده درسال 2018 میلادی خطاب کرد، چرا که موفق شد ظرفیت تناژ را تقریبا تا 12 درصد افزایش دهد. CCS پروژه ساخت یک فضا به مساحت 771 کیلومترمربع برای کشتی های اتوماتیک و خودکار را نیز درسال 2018  میلادی آغاز کرد.

ناگفته نماند درسال 2017  میلادی"Mo Jianhui" پس ازاستعفای "Sun Licheng" برکرسی ریاست CCS نشست و از آن زمان به بعد تغییرات داخلی مهمی را به وجود آورده است.

موسسه رده بندی KR کره جنوبی

پس از اینکه درسال 2017 میلادی حادثه غرق شدن یک کشتی حمل کننده غول پیکرسنگ آهن موسوم به Stellar Daisy تحت پرچم موسسه رده بندی KR کره جنوبی و در پی آن جان باختن 22  مسافر تبعات بسیار منفی را برای KR  به همراه داشت، این موسسه افت تناژ را درسال 2018  میلادی به ثبت رساند.

تقریبا نیمی از ناوگان  KR به  بخش فله بر و سهم قابل توجهی نیز به بخش تانکر مربوط می شود.

"Lee Jeong-kie" موسسه رده بندی KR را مدیریت می کند.

موسسه رده بندی RINA ایتالیا

درسال 2018 میلادی موسسه رده بندی RINA ایتالیا جایگاه بالاترین سهم در بخش مسافربری را حفظ کرد، علاوه براین، ظرفیت تناژ قابل توجهی را به بخش فله برها و دیگر بخش ها افزود. به طوری که روی هم رفته تناژ رشد 9 درصدی را به نمایش گذاشت.

درماه سپتامبر سال 2018 میلادی، موسسه رده بندی RINA تحت مدیریت "Paolo Moretti" خبر از امضای تواق نامه ای با شرکت کشتی سازی Jinling چین در راستای نظارت بر روی ساخت 12 فروند شناور رو- رو هیبریدی داد، این شناورها درسال های 2020 و 2022 تحویل داده خواهند شد.

موسسه رده بندی Indian Register of Shipping هند

موسسه رده بندی Indian Register of Shipping هند شاهد استمرار روند رشد تناژ درسال 2018  میلادی بود. تانکرها بیش از نیمی از تناژ را تشکیل می دهند. IR از ابزارهای دیجیتالی برای بهبود ارائه خدمات خود به شدت استقبال می کند و درعین حال به دنبال صدور گواهینامه های الکترونیکی برای تمامی شناورهای خود است.

"Arun Sharma" که قراراست صندلی ریاست هیئت مدیره جدید موسسه رده بندی IR را ازماه جولای سال 2019 میلادی اشغال کند، فرصت خواهد داشت تا با ارائه برنامه های نوین، افزایش سطح عملکرد و ارتقای چشم اندازهای موسسه را به ارمغان آورد.

موسسه رده بندی (Russian Maritime Register of Shipping (RS روسیه

موسسه رده بندی Russian Maritime Register of Shipping RS روسیه رشد جزئی تناژ را درسال 2018 میلادی نشان داد، شناورهای تانکر و فله برهر یک سهم بیش از یک سوم از ناوگان را برعهده دارند.

"Konstantin Palnikov" رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل RS است.

ده موسسه رده بندی برتر جهان در سال 2018 اعلام شدند  بخش دوم

ارسال نظرات
آخرین اخبار