۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

زمان تعمیر کشتی در پرشیا هرمز به 25 روز کاهش یافت

مدت زمان تعمیر کشتی در پرشیاهرمز از شرکت های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سه ماه به 25 روز کاهش یافت.
کد خبر: ۸۲۶۵۵
جمشید حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار مانا با اعلام این خبر تصریح کرد: شرکت پرشیا هرمز در یارد تعمیراتی خود در بندرعباس در مدت زمان 25 روز یک کشتی در اندازه پاناماکس را تعمیر اساسی کرد.
وی با تاکید بر اینکه این رکورد در تعمیرات کشتی در کشور برای نخستین بار به دست می آید خاطر نشان کرد: تا پیش از این به طور معمول تعمیرات مشابه در یاردهای داخلی در بهترین زمان ممکن تا سه ماه به طول می انجامید.
حاجی زاده درباره کشتی تعمیر شده در یارد تعمیر کشتی پرشیا هرمز، گفت: کشتی تعمیر شده به نام آرتابند از نوع پاناماکس 75 هزار تنی بود.
وی از جمله تعمیرات صورت گرفته برای این کشتی را  رنگ و بلاست کامل، تعمیر شفت و پروانه بیان کرد.
به گفته مدیرعامل یارد تعمیراتی پرشیا هرمز اورهال وَلوها( تعمیرات اساسی)، اورهال مَین انجنین( تعمیرات موتور اصلی)  و برخی دیگر از جمله اقدامات برای تعمیر اساسی این کشتی بوده است.
حاجی زاده در ادامه با بیان اینکه رکورد به دست آمده در پرشیا هرمز مشابه بهترین یاردهای تعمیراتی منطقه و جهان است، اظهار داشت: این مهم که با بهینه سازی فرآیندها و تغییر در ساختارها به همراه تجمیع تجربه و دانش به دست آمد ، رضایت کامل مالک کشتی را در پی داشت.
وی در پایان تاکید کرد: تجربه به دست آمده در پرشیا هرمز بیانگر این واقعیت است که با بهسازی در مدیریت پروژه می توان از پتانسیل های موجود برای رونق بخشیدن به تعمیر کشتی در کشور و جلوگیری از خروج ارز بهره بُرد.
   
ارسال نظرات

نظرات کاربران

امیررضا Iran (Islamic Republic of) ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
1
2
انشاالله شاهد موفقیت های بعدی بزرگترین یارد تعمیراتی کشور باشیم.
امیررضا Iran (Islamic Republic of) ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
0
2
انشاالله شاهد موفقیت های بعدی بزرگترین یارد تعمیراتی کشور باشیم.
ملوان Iran (Islamic Republic of) ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
1
2
قطعا با وجود بزرگواری مثل مهندس حاجی زاده تغییرات بسیار خوبی ایجاد خواهد شد.
آخرین اخبار