۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

کشتیرانی جمهوری اسلامی مایه افتخار کشور است

کشتیرانی جمهوری اسلامی مایه افتخار کشور است
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: یکی از ظرفیت های مهم کشور که به آن افتخار می کنیم ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۲۶۲۱
محمد راستاد که در بازدید از غرفه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی ایران با خبرنگار مانا سخن می گفت با اشاره به ارتقاء رتبه جهانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه  سیزدهمین کشتیرانی بزرگ جهان، تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهم کشور که به آن افتخار می کنیم ناوگان ملی یا همان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.
وی ضمن تاکید بر این نکته که سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را به حمایت حداکثری از ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران معطوف می کند، افزود: این حمایت در راستای افزایش توان ناوگان ملی برای جذب حداکثر سهم بازار حمل و نقل دریایی است.
راستاد یکی از ویژگی های مهم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را تنوع فعالیت های این مجموعه برشمرد و با تاکید بر قابلیت های بالای آن بیان داشت: امیدواریم ناوگان ملی در کنار توسعه فعالیت ها در بازار حمل و نقل دریایی داخلی، فعالیت خود را بیش از پیش در عرصه بین المللی افزایش دهد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با ابراز امیدواری نسبت به توسعه فعالیت ناوگان ملی در بخش مسافری خاطر نشان کرد: با توجه به توانایی ها و قابلیت های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حضور هر چه پررنگ این مجموعه را در زمینه سرمایه گذاری و فعالیت مضاعف در زمینه گردشگری دریایی خواستاریم.
  
ارسال نظرات
آخرین اخبار