۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

افتتاح باشگاه ملوانان بندر امیرآباد در سال آینده

باشگاه ملوانان منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اوایل سال آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۲۶۰۴

 

مدیر منطقه وِیژه اقتصادی امیرآباد در گفت وگو با خبرنگار مانا از ساخت باشگاه ملوانان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با هدف استفاده کارکنان کشتی ها از این باشگاه خبر داد.

سیاوش رضوانی در ادامه افزود: یکی از شرایط الحاق منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به کنوانسیون کار دریایی مصوبه سازمان بین المللی کار (ILO) مانند سایر بنادر دنیا ایجاد مکانی برای تفریح و استراحت کارکنان شناورها در بنادر است.

وی در ادامه گفته های خود تصریح کرد: از آنجا که منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به کنوانسیون جهانی کار پیوسته است باید شرایط مناسب را برای کارکنان فراهم کند که یکی از این شرایط مناسب ایجاد باشگاه ملوانان است.

مدیر منطقه وِیژه اقتصادی امیرآباد، تاکید کرد: با تلاش و برنامه زیری صورت گرفته در راستای جذب اعتبارات لازم در این راستا، عملیات فیزیکی ساخت باشگاه ملوانان منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت این باشگاه تا کنون با پیشرفت فیزیکی 45 درصدی همراه است، اذعان داشت: انتظار می رود اوایل سال آینده شاهد بهره برداری از این باشگاه در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد باشیم.

به گفته وی، باشگاه ملوانان منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد شامل انواع امکانات رفاهی و تفریحی برای کارکنان کشتی ها خواهد بود.

این مقام مسئول در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، تاکید کرد: این باشگاه در زمینی به وسعت 130 متر در دو طبقه در حال احداث است که امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این مکان تفریحی- ورزشی در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد باشیم.

این مقام مسئول در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، یادآور شد: ساخت رستوران، چایخانه سنتی، باشگاه ورزشی، اتاق بیلیارد، سوئیت های اقامتی و ... از جمله مواردی است که به منظور ساخت باشگاه ملوانان اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: با ایجاد باشگاه ملوانان این امکان برای کارکنان شناورها و بندر امیرآباد فراهم خواهد شد تا در موقع تخلیه و بارگیری شناور ها به استراحت پرداخته و از تفریحات این باشگاه بهره مند شوند و خود را برای ادامه سفر دریایی آماده کنند.

این مقام مسئول در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد اظهار داشت: به ویژه این باشگاه برای کارکنان خارجی کشتی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اذعان داشت: امیدواریم با ایجاد باشگاه ملوانان یکی از مهمترین شرایط برای عضویت منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در کنوانسیون بین المللی کار فراهم شود.

به گفته این مقام مسئول در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، هم اکنون باشگاه ملوانان بندر شهید رجایی در بندرعباس به عنوان یکی از پایلوت های باشگاه ملوانان کشور مطرح است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار