۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

ده موسسه رده بندی برتر جهان در سال 2018 اعلام شد/ بخش نخست

ده موسسه رده بندی برتر جهان در سال 2018 اعلام شد/ بخش نخست
لویدزلیست ده موسسه رده بندی برتر جهان در سال جاری میلادی را معرفی کرد، در این میان موسسه رده بندی DNV GL نروژ جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۲۵۹۷

به گزارش گروه بین الملل مانا، لویدزلیست اسامی ده موسسه رده بندی برترجهان را به شرح ذیل اعلام کرد.

موسسه رده بندی DNV GL نروژ

درسال جاری میلادی موسسه رده بندی DNV GL  نروژ جایگاه خود درصدر جدول موسسات رده بندی برتر جهان را حفظ کرد.

موسسه رده بندی DNV GL پیشگام و جلودار صف درحیطه ابداعات به شمارمی آید، این موسسه دریک برنامه توسعه مشترک با شرکت کشتی سازی Dalian چین برای طراحی یک کشتی کانتینری 23 هزار TEU مجهز به سوخت ال ان جی به توافق رسید.

"Knut Ørbeck-Nilssen" ریاست موسسه رده بندی DNV GL را برعهده دارد.

موسسه رده بندی Class NK ژاپن

موسسه رده بندی Class NK ژاپن ، بزرگترین موسسه رده بندی از لحاظ DWT و تعداد شناور، یک افت جزئی گنجایش ناخالص GT را درسال جاری میلادی تجربه کرد، اما همچنان کنترل بازار فله را در اختیار دارد.

Class NK درسال جاری میلادی با انتشار دستورالعمل هایی درمورد عملیات و طراحی شناور خودکار، مشارکت عمده ای را درمسیر امنیت و ابداع به نمایش گذاشت.

"Koichi Fujiwara" رئیس Class NK یک طرح پنج ساله توسعه تکنولوژی را راه اندازی کرده است.

موسسه رده بندی (American Bureau of Shipping (ABS مستقر در ایالت هیوستون آمریکا  

سال 2018 میلادی یک سال خوب و پربار برای موسسه رده بندی (American Bureau of Shipping (ABS  آمریکا رقم خورد. این موسسه توانست به طور چشم گیری تناژ خود را ارتقا دهد.

موسسه رده بندی ABS  با شرکت کشتیرانی probunkers مستقردر یونان به منظور ارائه حمایت فنی برای طراحی و ساخت ناوگان تانکرها با سوخت ال ان جی LNG به شراکت پرداخت. هم چنین گواهینامه های الکترونیکی را برای همه شناورهای خود صادر کرد.

"Christopher J. Wiernicki" جایگاه ریاست هیئت مدیره و مدیریت عامل را به خود اختصاص داده است.

موسسه رده بندی لویدزریجستر انگلستان

درسال جاری میلادی موسسه رده بندی لویدزریجسترانگلستان با مدیریت "Nick Brown" بالاترین سهم بازار تانکر حمل گاز را دراختیار داشت، افزون براین به ترتیب جایگاه دوم و سوم ازسهم ناوگان های فله بر و تانکر را اشغال کرده است.

نکته قابل توجه اینکه لویدزریجستر در دو حوزه ابداع دیجیتالی و محیطی نقش محوری و مرکزی را برعهده دارد، شراکت با کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی برای شناخت و بهره وری از تکنولوژی بلاک چین درصنعت کشتی سازی را می توان از نمونه های بارز ذکر کرد.

موسسه رده بندی بیرو وریتاس Bureau Veritas فرانسه

درسال جاری میلادی موسسه رده بندی بیرو وریتاس فرانسه افت تناژ البته نه چندان چشم گیر را تجربه کرد.

 بیرو وریتاس گواهینامه اکترونیکی برای شناورهای خود را صادر کرد، همچنین قراراست 9 فروند کشتی کانتینری متعلق به ناوگان کشتیرانی CMA CGM فرانسه با ظرفیت هریک 22 هزارTEU و مجهز به سوخت ال ان جی LNG را رده بندی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار