۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

سرمایه گذاری 135 میلیارد تومانی در بندر امیر آباد

سرمایه گذاری 135 میلیارد تومانی در بندر امیر آباد
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد از توسعه سرمایه گذاری ها در بندر امیر آباد تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: هم اکنون پروژه های سرمایه گذاری به ارزش 135 میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۲۵۰۸

سیاوش رضوانی در گفتگو با خبرنگار مانا از انجام سرمایه گذاری های جدید در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خبر داد و اظهار داشت: ارزش این سرمایه گذاری ها که توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام خواهد شد حدود 135 میلیارد تومان است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ادامه داد: هم اکنون سرمایه گذاری های بسیار خوبی در زمینه ساخت مخازن روغن های خوراکی و بسته بندی محصولات صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در حال انجام است.

وی ایجاد کارخانه های فراوری های چوبی و نیز فراوری های نفتی را از جمله سرمایه گذاری های انجام شده عنوان کرد که به زودی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی مربوطه، شاهد اجرایی شدن آنها در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خواهیم بود.

رضوانی به ساخت سیلوهای جدید در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد نیز اشاره کرد و اذعان داشت: این سیلوها با محوریت استفاده ریل جهت انتقال محصولات به سایر استان های کشور هم اکنون با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است.

این مقام مسئول در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با تاکید بر ضرورت ورود سرمایه گذاران خارجی در پروژه های بندری کشور، در ادامه از حضور سرمایه گذار تاجیکستانی در کنار سرمایه گذاران ایرانی در پروژه های مذکور خبر داد.

وی خاطرنشان ساخت: با رایزنی های در حال انجام در تلاش هستیم تا پایان سال جاری، سرمایه گذاری های بخش خصوصی در زمینه ایجاد پروژه های متفاوت در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد را توسعه دهیم تا بیش از پیش شاهد شکوفایی فعالیت های این بندر مهم شمال کشور باشیم.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد، یادآور شد: هم اکنون چند پروژه دیگر در دستور کار داریم اما از آنجایی که هنوز نهایی نشده اند، نمی توانیم اعلام کنیم که امیدواریم به زودی به امضای تفاهم نامه نهایی ما بین منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد و سرمایه گذاران بخش خصوصی این پروژه ها به همراه جزئیاتشان را مطرح کنیم.

رضوانی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه صادرات از طریق بندر امیر آباد در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد قرار دارد، تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قصد داریم، محصولات صادراتی سایر استان های کشور از جمله خراسان شمالی، دماوند، گلستان و مازندران را از بندر امیرآباد به کشورهای هدف مانند قزاقستان و روسیه صادر کنیم.

این مقام مسئول در منطقه ویِژه اقتصادی امیرآباد در ادامه اظهار امیدواری کرد با رایزنی های در حال انجام از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی بتوان تعداد بازارهای هدف صادرات در سال های آینده را افزایش داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار