۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

NYK و میتسوبیشی در شرف تشکیل هلدینگ

NYK و میتسوبیشی در شرف تشکیل هلدینگ
شرکت حمل و نقل کانتینری ژاپن به نام NYK با شرکت لجستیکی میتسوبیشی، شرکت هلدینگ ترمینال های MY را تشکیل می دهند تا به این طریق مدیریت یکپارچه را ضمن ادغام چند شرکت حمل و نقلی زیرمجموعه گروه NYK در کل گروه بسط و گسترش دهند.
کد خبر: ۸۲۴۹۶
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت NYK و شرکت لجستیکی میتسوبیشی (MLC) شرکت هلدینگ مشترکی را در دسامبر 2018 تأسیس می‌کنند و پیرو آن در آوریل 2019 بندر و شرکت‌های حمل‌ونقلی خود را ادغام خواهند کرد.
در اوایل سال 2018، طبق برنامه‌ اعلام شده مدیریت چهار گروه از شرکت‌های عملیات ترمینالی NYK در ژاپن در غالب یک شرکت هلدینگ جدید به صورت یکپارچه‌ در آمد و شرکت UNI-X و ترمینال‌های کانتینری NCT ادغام شدند.
مدیریت یکپارچه شرکت‌های گروه NYK شامل UNI-X، NCT، Asahi Unyu Kaisha و Yusen Koun است.
شرکت هلدینگ جدید در توکیو مستقر خواهد شد و تحت عنوان هلدینگ ترمینال‌های MY با سهم 51 درصدی NYK و سهم 49 درصدی MLC آغاز به کار خواهد کرد.
علاوه بر این، شرکت مشترک UNI-X و NCT منبعد با نام تجاری UNI-X NCT فعالیت خواهد کرد. مالک این شرکت، هلدینگ ترمینال‌های MY خواهد بود و در توکیو استقرار خواهد یافت.
NYK در ماه اوت 2018 اعلام کرد: هدف از مدیریت یکپارچه تلاش برای رسیدن به کیفیت پایدار و افزایش قابلیت اطمینان سرویس‌های بلند مدت در بنادر و بهبود حمل‌ونقل در اسکله است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار