۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

ضرورت توجه دولت به بودجه بخش دریایی در دوران تحریم

ضرورت توجه دولت به بودجه بخش دریایی در دوران تحریم
یکی از مهمترین مواردی که در تحریم ها باید شکسته شود، تحریم های حمل و نقل دریایی است و چنانچه دولت طرح های مورد نیاز این بخش را در بودجه مورد توجه قرار دهد، قطعا مجلس حمایت خوبی را انجام می دهد.
کد خبر: ۸۲۴۹۲

سخنگوی کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مانا با بیان اینکه در بودجه سال 98 تا جائیکه امکان دارد، باید اعداد و ارقام در درآمد ها و هزینه ها به واقعیت نزدیک باشد، گفت: این مسئله به خصوص در حال حاضر که کشور با جنگ اقتصادی مواجه است، بسیار ضروری است.

محمد مهدی مفتح افزود: انحراف کمتر اعداد و ارقام با واقعیت این امکان را می دهد که تصمیمات منطقی تر اتخاذ شوند.

وی با تاکید بر لزوم دقت کافی در سیاست های حاکم بر بودجه اظهار داشت: بودجه باید در راستای تحقق اهداف برنامه ششم و سند چشم انداز توسعه باشد تا در جنگ اقتصادی حال حاضر، کشور را به درستی اداره کنیم.

نماینده مردم تویسرکان تصریح کرد: این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که بودجه یک سند یک ساله است و باید  برای یک سال از آن انتظار داشت.

وی با اشاره به تحریم های بخش حمل و نقل خاطر نشان کرد: به هرحال ما باید تحریم ها را بشکنیم و قطعا بخش حمل و نقل هم از اولویت ها است، بنابراین  دولت باید در بودجه خود این بخش را مورد توجه قرار دهد

مفتح یکی از مهمترین مواردی که در تحریم ها باید شکسته شود را تحریم های حمل و نقل دریایی بیان کرد و افزود: چنانچه دولت طرح های مورد نیاز این بخش را در بودجه مورد توجه قرار دهد، قطعا مجلس حمایت خوبی را انجام می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار