۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

کشتی های کروز در مسیر توسعه

کشتی های کروز در مسیر توسعه
شرکت سوئیسی مالک کشتی های کروز در راستای برنامه ده ساله توسعه خود به سرمایه گذاری در یک ترمینال و همچنین سفارش ساخت یک فروند کشتی کروز در ایتالیا روی آورده است.
کد خبر: ۸۲۴۶۹
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت سوئیسی مالک کشتی‌های کروز موسوم به MSC Cruises بخش اعظم سهام شرکت TAMI را که یک شرکت هولدینگ استراتژیک از TTP است، از آن خود کرد.
این شرکت مبلغی را که برای سرمایه‌گذاری در این ترمینال به کار برده را فاش نکرده است. در پی این سرمایه‌گذاری، MSC Cruises برنامه دارد که عملیات بندری داخلی را در شهر تریسته تا تابستان سال 2020 توسعه دهد.
این شرکت طی اعلامیه‌ای اظهار کرد: «این سرمایه‌گذاری در راستای هدف بلند مدت MSC Cruises یعنی افزایش سهم از بازار، صورت گرفته است.
اعلامیه‌ی این سرمایه‌گذاری دقیقاً همزمان با جشن برش بدنه یکی از کشتی‌های این شرکت به نام MSC Seashore (اولین کشتی از دو کشتی کلاس EVO) منتشر شد.
این مراسم در یارد کشتی‌سازی Fincantieri واقع در ایتالیا انجام شد. کشتی MSC Seashore در بهار سال 2021 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. کشتی اشاره شده هفتمین کشتی ساخته شده بر اساس برنامه توسعه ده ساله این شرکت است که شامل 17 فروند کشتی جدید می‌شود. با ورود کشتی‌های جدید ناوگان کروز این شرکت به 19 فروند افزایش خواهد یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار