۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

حمایت جدی تر از ناوگان ملی در دوران تحریم

حمایت جدی تر از ناوگان ملی در دوران تحریم
وزیر راه و شهرسازی حمایت از ناوگان ملی را در دوران تحریم ضروری اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۴۶۰
محمد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مانا در پاسخ به این سوال که با اجرای تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا کشتیرانی‌های خارجی با بد عهدی از بنادر کشور رفته اند بنابراین برنامه وزارت راه برای حمایت از ناوگان ملی چیست، ضمن تاکید بر حمایت جدی‌تر از ناوگان ملی در دوران‌تحریم خاطر نشان کرد: برای حمایت جدی و پشتیبانی از ناوگان ملی در جهت کمک به لجستیک کشور اقدام می‌کنیم.
اسلامی که‌در حاشیه سیزدهمین همایش ICOPMAS در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت: با بیان اینکه زیرساخت‌های کشور در بخش دریایی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، گفت: می‌توانیم با توسعه لجستیک توان کشور را در بخش حمل و نقل افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: با استفاده از کشتیرانی‌های داخلی، خطوط ریلی، هوایی ترانزیت از طریق کشور را توسعه خواهیم داد.
اسلامی یکی از عوامل اصلی‌توسعه ترانزیت را بهره گیری از ظرفیت‌های بندری، کشتیرانی‌های داخلی و در پی آن حمل و نقل ترکیبی دانست و تصریح کرد: ما سهم ترانزیت را از آرزو به عمل واقعی تبدیل می‌کنیم.
وزیر راه و شهرسازی افتتاح ظرفیت‌های تازه در بندر چابهار را مهم ارزیابی کرد و گفت: این ظرفیت‌های تازه نقطه آغازی برای توسعه ترانزیت است.
عضو هیئت دولت در پایان با تاکید بر لزوم ارتباط بنادر و شهر‌ها در پسکرانه برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی خاطر نشان کرد: شهرسازی ریل محور نیز میتواند بر توسعه اقتصادی کشور موثر باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار