۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

مشارکت ۴۰ کشور در ICOPMAS سیزدهم

مشارکت ۴۰ کشور در ICOPMAS سیزدهم
قائم مقام رئیس سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS) گفت: متخصصینی از ۴۰ کشور در همایش آیکوپمس ۲۰۱۸ مشارکت داشته و مقالات خود را ارائه داده اند.
کد خبر: ۸۲۴۵۳
به گزارش خبرنگار مانا محمدرضا الهیار که در آیین افتتاح سیزدهمین همایش ICOPMAS سخن می گفت با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی طی ۲۸ سال گذشته تلاش کرد این همایش را به صورت منظم برگزار کند، تصریح کرد: در این دوره نیز که با حمایت معنوی ۱۷ سازمان و نهاد داخلی و خارجی برگزار شده است، متخصصینی از ۴۰ کشور جهان مشارکت کرده اند و به ارائه مقاله می‌پردازند.
معاون مهندسی توسعه و امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره تعداد و کیفیت ارائه مقالات در ICOPMAS سیزدهم، بیان داشت: در این دوره از همایش ۸۰ مقاله به صورت شفاهی ارائه می‌شوند و ۷۱ مقاله نیز به شکل پوستر در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.
به گفته وی ۹ سخنران کلیدی در سه روز برگزاری همایش به سخنرانی خواهند پرداخت.
الهیار در این باره افزود: در ICOPMAS سیزدهم ۶ کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.
این مقام مسئول در پایان اظهارات خود به برگزاری نمایشگاه مرتبط در حاشیه همایش ICOPMAS اشاره کرد و گفت: نمایشگاه حاشیه‌ای با حضور ۵۰ مجموعه مرتبط با حوزه دریایی، بنادر و سازه‌های دریایی برگزار می‌شود که طی آن از برخی طرح‌های دانش بنیان رونمایی خواهد شد.
شایان ذکر است، سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS 2018) هم اکنون در محل هتل المپیک تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر، برخی از نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران و دست اندرکاران داخلی و خارجی حوزه دریایی و بندر در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار